Skip to main content
Vraag

Weglopen Tips?

• November 6, 2025
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey iedereen, ik wil gaan weglopen, of beter gezegd, ik ga weglopen.
wat zijn dingen die ik mee moet nemen/doen?
ik ga zeker geen zelfmoord ofzo plegen ik wil gewoon ergens anders een nieuw leven.

ik hoor het graag.
groetjesss

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Hoi ​@neejaja 

Weglopen gaat je niks opleveren. Waar wil je heen? Ik had ook eerst zo'n plan en dat was gewoon dom en niet realistisch. Je moet het niet doen. Waarschijnlijk ben je binnen 1 dag weer thuisgebracht door de politie. En waar wil je geld vandaan halen?

En ik weet ook zeker dat mensen je erg zouden missen. Misschien kan je er met iemand over praten? 

Liefs xxx Yusa 

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

Ik heb hetzelfde geprobeerd, maar ik zeg; het is echt nie verstandig trust.. maar ik kan je niet tegenhouden dus ik zeg.. neem genoeg (contant) geld mee, neem je telefoon niet mee en als je dat wel doet, zet hem vaak genoeg uit zodat je niet getrackt kunt worden. Zoek onderdak bij je vrienden de eerste dag(en).

Veel succes!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Ja, en ik zou ook genoeg eten en water meenemen. Je weet nooit in wat voor situaties je terecht kan komen.

En een deken of slaapzak, en Vuilniszakken. Dat is altijd handig voor op bijvoorbeeld natte grond. (Ik weet niet waar je heen wil, of je in een bos ofzo of bij je vrienden wil)

En warme kleren, je moet niet ziek worden.

XXX Yusa 

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 7, 2025

Hoi ​@neejaja ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lot van De Kindertelefoon