Weggaan

  • 21 November 2023
  • 0 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hoi allemaal,

Okay, laten we bij het begin beginnen. Ik ben deze samenleving zat. Je wordt vanaf je 5de verplicht naar school te gaan, tot minstens je 16de. Daarna wordt er van je verwacht te gaan werken, omdat alles wat je nodig hebt geld kost. En geld kan je krijgen door te werken. Ik zie het nut hiervan niet in. Gewoon niet.

Ik wil daarom weggaan. Uit deze maatschappij, al is het eerst maar tijdelijk, zoals een lange reis maken. Ik heb al concrete plannen voor een reis en die reis ga ik dan samen met mijn boyfriend maken. Hij is het werken en de school ook zat, dus hij wil ook graag weg. Stoppen met werk, stoppen met school, stoppen met stage, stoppen met sport, stoppen met muzieklessen. Ik heb hem nog niet verteld over mijn plannen, maar ik weet vrijwel zeker dat hij er heel erg enthousiast over gaat zijn. 

De plannen zijn als volgt: mijn bf en ik willen met de trein reizen via Denemarken naar Zweden, naar Noorwegen en dan Finland en zo naar Polen en dan weer terug via Duitsland naar Nederland. Minimaal 5 maanden wil ik weg zijn. Dit kondigen we aan, ongeveer een maand van te voren. We zeggen dan dat we weggaan, maar niet precies wanneer. 

Dit is mijn plan. Ik wou het graag even met mensen delen. Wat vinden jullie ervan?

Groetjes,

TheMusicDude


0 reacties

Geen reactie

Reageer