weet niet wat mijn crush van me vindt

  • 20 November 2023
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik ben een 14 jaar oude jongen en we waren gisteren op scouting kamp en ik zat met nico in een tent. Ik heb een stiekeme crush op nico maar we zaten dus samen in een tent. ik heb elke nacht nachtmerries en deze keer dus ook maar ik denk dat mijn onderbewustzijn of zoiets wist dat er een vertrouwd iemand naast me lag want mijn nachtmerrie werd opeens minder en ik hoorde van heel ver weg nico zijn stem die zei rustig maar het is goed ik ben er. de volgende ochtend werd ik wakker met mijn hoofd op zijn borst en zijn arm beschermend om mijn borst heen geslagen. ik voelde aan zijn ademhaling dat hij ook wakker was geworden en we bleven nog even zo liggen totdat de leiding riep dat iedereen zijn tent uit moet om het kamp op te ruimen. Nico en ik zeiden beiden geen woord maar telkens als we naar elkaar kijken dan bloos ik en denk ik terug aan dat moment. Ik weet niet wat hij van me denkt. Ben ik gewoon een vriend die hij onderdak bood en troost of ziet hij me misschien als meer dan alleen een vriend?


8 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hey Anonieme900.

Ff nog 2 vraagjes over Nico:

Valt hij ook (o.a.) op jongens?

En bloost of glimlacht hij ook, als hij jou ziet?

Felix♡

 

 

Reputatie 2
Badge

ik weet niet of hij op jongens of meisjes (of allebei) valt, als hij me ziet dan glimlacht hij naar me maar gelijk daarna draait hij weer weg. is dat juist goed of slecht?

Reputatie 2
Badge

btw jouw topics zetten me echt aan het denken 😉

je bent geweldig laat niemand ooit iets anders over je zeggen

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt, ga ik doen😉. (Zit ook op scouting btw). 

Over Nico, dat hij nadat hij jou ziet zich wegdraait is niet zozeer positief of negatief denk ik, want iedereen gaat anders met (potentiële) liefde om.

Wel is het handig om te weten of hij homo, hetero of watdanook is. Want als hij niet hetro is, is de kans denk ik best groot dat hij ook op jou is. Want je laat denk ik niet zómaar iemand van het geslacht waar je op valt met zijn hoofd op je borst slapen.

Hoop dat je hier iets mee kunt (:

PS: je komt echt over als een leuk persoon. Dat vergroot natuurlijk ook de kans dat hij op jou is🙃.

Felix♡

Reputatie 2
Badge

haha dankjewel Felix 😄, Ik zal proberen erachter te komen of hij hetero of iets anders is.

Reputatie 7
Badge +6

Ha @Anonieme900 ,

Dit klinkt als een typisch geval van, GA HET VRAGEN! Anders kon je er nooit achter. Dat hij je zo laat slapen is natuurlijk wel een teken dat hij je vertrouwd (alsdan als vriend alsdan als meer). Als hij steeds weer weg kijkt kan twee dingen betekenen. De eerste (die het meest waarschijnlijk is): hij ziet wel wat in jou, alleen durft er zelf niks mee te doen of zich eraan toe te geven. De tweede (die een stuk minder waarschijnlijk is): hij glimlacht naar je, omdat hij medelijden heeft met je nachtmerries. 

Ik heb nog een vraag: Spreken jullie elkaar nog vaak?

Groetjes,

TheMusicDude

Reputatie 2
Badge

We spreken elkaar bijna elke dag want we zitten op dezelfde school. Ik weet alleen niet of ik het durf te vragen haha.  Het helpt wel heel erg om te weten dat hij me dan zeer waarschijnlijk vertrouwt.

Reputatie 2
Badge

ik ben erachtergekomen hij is bi (hij valt dus op jongens en op meisjes). denk je dat ik een kans maak bij hem als ik hem vertel hoe ik me voel over hem?

Reageer