Vraag

weet niet wat k moet doen met jongen

  • 23 January 2024
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hoi hoi vraagje

 

ik was zaterdag op n feestje, met een van mn vrienden.

in de avond werd hij al opgejut om te zoenen met me, maar na n tijdje drinken werd ie  nog meer opgejaagd en vroeg ie t ook de rest van de avond.

uiteindelijk ben k weg gegaan voordat we de kans kregen omdat m dacht dat ie te dronken was, en k niet wist wat m van m vond….

 

nu shippen al onze vrienden ons, en zeggen ze dat ie me sws leuk vind (hij stond de hele avond met n arm om me heen en gaf me z’n jas)

 

maar nu heb k eig wel n beetje spijt dat k t niet gedaan heb en voel k miss toch wel iets  maar laat je wel geopend 

 

wat moet k nu doen? 
 

btw hij was niet dronken alleen aangeschoten


2 reacties

Reputatie 1
Badge +2

i mean shoot your shot 

als je denkt da je hem leuk vind en hem met jouw in de toekomst ziet ga er voor als het misloopt kan het heel spijtig zijn vooral als je die als vriend verliest dan ma je kan het nooit niet weten en check ook effe bij zijn vrienden of die daar iets heeft over gezegd mss vind je well meer uit

Badge

Hai even tussendoor,

inmiddels snapt ie heel flirty met n chick die daar ook was (3 jaar jonger met n vriend) en hebben ze afgesproken.

 

ookal zeggen zn vrienden dat ie dom is wat ie doet, mr zeker weten dat ie mij wel gwn leuk vind…

Reageer