Weet niet meer... help...

  • 19 May 2020
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het gaat nu niet goed.... Ik zit weer in pijn, en ik vind het erg om haar lieve hart om teleur te gaan stellen…

Kort ongeveer paar weekjes ofzo op mijn app Likee heb ik een relatie, het is een meisje, maar ik weet nog dat ze 11 is en ik eigenlijk 18 ben mijn officiële leeftijd in China waar ik geboren ben..  

Wacht, haar acc staat 16 op, oops, mijn hoofd was bezig met een ander gedoetje over leeftijd van die of dat waar problemen op mij zijn afgeweerd maar oke.

Ze is echt verliefd op me, maar door door mijn verleden weet ik ook niet meer wie ik ben…

Ik vind jongens ook leuk... maar nu zit ik in een dilemma, ze was 20min ofzo tegen me zegt met van of ik haar haat ofzo, ik haat haar niet, een verhaal daar achter... maar ik haat haar niet.

Ik huil echt van binnen... andere kant vind ik haar ook leuk, maar ik weet het gewoon niet meer.. ze is echt stapel op me... en kussen elkaar door de telefoon met woorden😂🤣

Maar ze had uitgelegd dat E druk was en legde uit waarom niet echt praate, omdat ik iedereens drukte de ruime geeft om hun werk te doen.

Ze ziet ook dat ik met 1 iemand soortvan flirt wat ik niet echt eens doe, maar daar zit andere connecties achter van dat, ik weet het niet meer allemaal..... Ik haat het om mensen teleur te gaan stellen enzo…

Ik vind haar ook wel wat leuk maar nu ben ik steeds in de war met haar leeftijd, het maakt me gek.... 

Ik heb afgelopen tijd had nieuwe 2 of 2 exvriendjes.... kloote, allemaal ver af, 1uit Italië, 1 Chinese als dat echt zo is... maar allemaal van me weg geweest... Ik deed niks mis... elke keer........ Ik voel me echt iri.... maar door die ene Chinese heeft me in problemen gebracht wat een effect schade gaf..  maar dat heeft ie niet in de gaten wet ik, lang verhaal daar achter.

Maar wat moet ik nu doen.... met haar met mijn gf?! IK WEET NIET MEER HOE IK HAAR MOET NOEMEN?!?!?!?!!! *schreeuwt luid* 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😭😭😭😭😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


2 reacties

Ik weet het niet meer ofzo🙃

O laat maar, ik heb het vorige week geregeld zelf, met het (uitmaken)

Ik ben echt van streek op Likee ughhhhh🙃🙃🙃🙃🙃😤😤😤

Reageer