Skip to main content
Vraag

Wederom Crush op meisje uit mijn klas

• November 26, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal, 

Als je al eerdere topics hebt gelezen zie je dat ik single ben en al lang iets zoek in de liefde. Ik was eerst verliefd op 2 meisjes maar dat is eigenlijk al voorbij omdat het toch kansloos was en vind het toch niet zo erg. Dat vooral omdat ik nu 1 meisje in mijn klas heb, en daar ben ik ook op verliefd. Ik wil niet naar iedereen springen maar zij lijkt wel echt mijn type. We hebben ook wel eens samen moeten werken. We hadden eens voor heel onze klas (6 leerlingen) onze ideale partner moeten zeggen (uiterlijk en innerlijk enzovoort). Er waren wel wat dingen die overeen kwamen met mij. Ik wist het nog niet zo goed maar alles wat ik had klopte wel. Hoe weet ik of zij misschien ook iets in mij ziet? Of is er iets wat ik zou kunnen doen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • December 1, 2025

gwn op haar afstappen, je kan het~!

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 2, 2025

gwn op haar afstappen, je kan het~!

Dat denk ik dus niet😅, heb autisme dus vind dat soms moeilijk. Ik had laatst wel echt een goed gesprek met haar van meer dan 1 uur omdat we al klaar waren met onze opdracht. 

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 3, 2025

Haha, 

Praat af en toe maar met haar als je dat leuk vindt en misschien bouwen jullie wel een supergoede band op en wordt het wel wat.

Succes.

ghast