We vinden allebei elkaar leuk

  • 8 November 2020
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal :)

Er zit dit meisje in mijn klas en we vinden elkaar beiden leuk. Ik heb haar vorig jaar op school zien lopen en ze stond soms bij mijn vriendengroep, maar ik heb nooit echt met haar gepraat. Totdat we dit jaar bij elkaar in de klas kwamen. We hebben al meerdere keren als vrienden afgesproken, maar het voelde altijd als iets meer. Nu heb ik van een vriendin gehoord dat ze mij leuk vind, en mijn vriendin heeft nu naar haar gestuurd dat ik haar ook leuk vindt. Sindsdien hebben we soms geflirt tijdens het appen en we gaan maandag middag afspreken. Ik denk dat we het over onze gevoelens voor elkaar gaan hebben, maar ik weet niet wat er voor de rest gaat gebeuren. We hebben ook nog niet afgesproken waar we heen gaan of wat we gaan doen. Heeft iemand advies over waar we die middag heen kunnen gaan en wat ik kan zeggen? Ik zou graag een relatie met haar willen, maar ik weet niet hoe ik dat kan zeggen zonder te opdringerig over te komen. Ik weet ook niet of ik haar op een date moet vragen? Of dat ik haar als we gedag zeggen zou kunnen kussen?  Dit is allemaal zo nieuw voor me lol.

xoxo, casey


1 reactie

Heyy

Aangezien jullie elkaar leuk vinden en je gaat samen iets doen is het een beetje een date, denk ik.

Je hoeft niet persé ergens naartoe, gewoon een wandeling maken is ook leuk, niet? Of je haar moet kussen kun je een beetje opmaken van hoe ze zelf reageert. Anders doe je een kus op de wang, als je je daar ''veiliger'' bij voelt.

Aangezien jullie al meerdere keren hebt afgesproken (als vrienden maar oke) denk ik dat jullie nu ook wel gemakkelijk zullen kunnen praten. Als dat anders lukt zal dat nu ook wel lukken!

Groetjs

Reageer