Skip to main content
Vraag

We hebben dezelfde crush!

• September 7, 2025
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oké dus ik vind dezelfde jongen leuk als mijn vriendinnen. AHSHSJDH IK WORD GEKKK!! Dus ik was deze week op brugklaskamp. En ik zat te praten met mijn vriendinnen. En een jongen begon tegen ons te praten (ik noem hem effe smiley). En fysiek is koolmees PRECIES mijn type, hij heeft blonde haren en bruine ogen ,hij heeft de zelfde humor en hij is aardig. Dus ja ik vond hem leuk. Later zegt een van mijn vriendinnen dat zij hem leuk vind, en mijn andere vriendin zegt dat zij hem ook leuk vind!! En toen had ik besloten dat ik het tegen niemand zou zeggen, want ik wou hun geen pijn doen. En op de terugweg naar het kamphuis GING HIJ NAAST ONS ZITTEN! En hij ging weer de hele tijd met ons praten. En we zaten dus echt 45 min te praten met elkaar! En die avond zaten mijn vriendinnen te praten over hem enzo  EN ZE VROEGEN OF IK EEN CRUSH HAD! En ik zit daar met mijn rode kop en zeg: "Uhmmm nee hoor.". De volgende dag gingen we dus weer naar huis en de rit naar huis was 3 uur maar er was file dus hij duurde 4 uur! Ik ging dus met mijn vriendinnen zitten ik zat naast mijn beste vriendin en de andere meiden zaten achter ons. En raad wie er voor ons gaat zitten FRICKING SMILEY! (btw mijn beste vriendin vind smiley niet leuk) En smiley begint met ons te praten. En ik lieg niet als ik zeg dat hij de HELE tijd met ons zat te praten! En mijn beste vriendin wijst naar mij en dan naar hem en doet zo'n hartje met haar handen. En ik knik en zij fluistert:"Echt". Dus nu weet zij dat ik hem leuk vind en zij denkt dat hij mij ook leuk vind!! En later die dag kwam ik dus thuis. En ik denk dat ik nog nooit iemand ZO LEUK heb gevonden!! Iedere keer als ik aan hem denk krijg ik kriebels in mijn buik!!  Maar ik wil mijn vriendinnen geen pijn doen! WAT MOET IK DOEN!?

Naja dat was het weer! 

Groetjes van nachtuilxxx<3

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 8, 2025

Loll mensen ik had perongeluk koolmees inplaats van smiley gezegd. Haha zo noemen ik en mijn beste vriendin hem, dat wou ik eigenlijk niet hierop zetten. Maarja dan weten jullie dat nu ook weer! 

Groetjes van nachtuilxxx 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@nachtuilxxx, het is helemaal normaal dat je hem leuk vindt en tegelijk je vriendinnen niet wilt kwetsen. Je hoeft nu niet meteen iets te doen; observeer eerst hoe hij reageert en probeer hem beter te leren kennen als vriend.

Praat eventueel met je beste vriendin om steun te krijgen, en wees eerlijk over je gevoelens op het juiste moment. Door rustig te blijven en kleine stappen te nemen, kun je ontdekken wat het beste is voor jou én je vriendschappen.

xx liefs Wolf 🐺