Wat zijn echte vrienden? Help!

  • 8 September 2022
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken

Hoi!

 

Een tijd geleden leerde ik Tess (fictieve naam) kennen. Na een tijd werden we goede vrienden, in mijn ogen, en deden we veel samen. Een half jaar geleden hadden we ruzie er heerste een rare sfeer tussen ons en wij hebben dit via whatsapp toen uitgepraat. Ik was geïrriteerd om het feit dat zij vaak afzei en ik vaak een aapje stuurde om het gesprek te starten. Na die ruzie ging het beter. 

 

twee weken geleden vroeg ik aan haar om samen weer een keer te wandelen, we hadden elkaar lang niet gezien ik wilde gewoon even gezellig bijkletsen. De laatste tijd kwam de moeite wederom weer vanuit mij. Ook al een aantal keer gevraagd of ze wilde komen eten etc, maar kon steeds niet. Wij een datum afgesproken en ze zei 10 min voordat we afspraken plots af, een noodgeval zei ze. Dus ik zei nou geeft niet, als er iets is bel mij! 

 

Zij heeft verder niets meer laten horen dus na een aantal dagen stuurde ik weer een appje of ze nog een rondje wilden lopen. Weer een datum afgesproken en 2 uur voordat we afspraken zei ze wederom af met het excuus dat het te warm was. Ik heb aangegeven dat ik er redelijk klaar mee was gezien het feit dat dit de tweede keer al was en ik er wel tijd voor vrijmaak en niet met andere afspreek. Ik heb toen gezegd, app jij maar als je kan en het weer goed voor je is. Ik heb nu niets meer gehoord en ben van plan om er geen tijd en aandacht meer in te steken. 

 

Tuurlijk iedereen kan wel eens niet, maar ligt dit aan mij? Dit zijn toch geen vriendinnen? Of is er iets wat ik kan doen? Ik vind de situatie niet echt fijn, maar weet niet zo goed wat ik er aan kan doen..

 

Dank!


0 reacties

Geen reactie

Reageer