Skip to main content

hi, 

het is al een lange tijd sinds ik een topic heb gepost. In mijn laatste topics kon je lezen over me ex… nou we zijn dus einde zomervakantie terug samen gegaan..dat liep niet altijd even soepel en uiteindelijk was het helemaal perfect tussen ons.. tot ik thuis kwam van vakantie, zijn telefoon checkte en een hoop meiden in zijn tiktok kijkgeschiedenis vond die suggestieve dansjes deden of echt puur waren om hun kont te showen en hiermee hun OF te promoten bijvoorbeeld.

nou is het volgens mij ook niks nieuws dat ik daar sws al op tegen ben, maar ik en mijn vriendje hebben duidelijk afgesproken dit soort dingen niet te kijken aangezien ik ook niet naar shirtloze jongens ofz mag kijken (heb ik ook nooit de urge voor gehad).

hij zei dat hij dit deed als wij ruzie hadden, omdat hij zich dan leeg voelt vanbinnen en validatie zoekt bij andere meiden, of als hij boos op mij is om mij een soortvan ‘terug te pakken”. dat was voor mij heel beschadigend naar mijn zelfbeeld toe, maar na een paar dagen had ik toch besloten hem nog 1 laatste kans te geven. 

die week ging het goed tussen ons, voelde het alsof hij echt om me gaf en maakte zelfs een lijstje wat hij wou verbeteren aan zichzelf en hoe hij dat zou doen zodat onze relatie beter werd. Toen ineens op zaterdagavond werd ik gedumpt over app terwijl hij op een feestje was ‘want hij kon het niet meer’ aangezien mijn ouders tegen waren op onze relatie omdat hij mij zoveel pijn heeft gedaan in het verleden en nu weer. 

Dit kan ik opzich wel begrijpen maar is niet mijn schuld dus oneerlijk dat ik dan dat moet ontgelden al helemaal nadat ik hem nog een hele kans heb gegeven voor iets wat onacceptabel is in mijn ogen.  Later werd mij ook een foto doorgestuurd dat hij met een ander meisje stond op dat feestje. Ik ben geflipt en heb zelfmoord proberen te plegen. Hierop had hij weinig tot geen reactie behalve dat die foto vriendschappelijk was ; mijn attempt boeide hem weinig (zo voelde het tenminste).

Die avond hebben we nog gebeld en vroeg hij mij om dingen te laten zien in ruil voor extra tijd om met hem te praten. Dom en verliefd deed ik dit, want aandacht was beter dan geen contact dacht ik toen. De volgende dag deed hij weer vervelend tegen me, hij negeerde me etc. Dit is een paar dagen doorgegaan tot ik in een ongeluk kwam; ineens gaf hij weer om me. 

Dat gaf me een fijn gevoel, we hebben de hele dag gepraat en afgesproken dat we na 6 maanden geen contact weer met elkaar zouden praten om te kijken of er weer kans tussen ons is.  ‘ S avonds hebben we samen gezellig gebeld maar er hing wel een flirterige sfeer. We vonden het beide gezellig en hij zei zelfs dat hij me een beetje mistte en miss fwb (friends with benefits) zou willen doen, dit wou ik niet want ik ga geen seks hebben buiten  een relatie met iemand die dan niet loyaal aan me zou blijven. Toen was het van ‘oh dus je wilt geen seks met me aww’ zo allemaal.

Daarna hebben we afgesproken om dan de volgende dag (vandaag) weer te bellen omdat het gister zo gezellig was. Maar vandaag negeert hij me weer, laat hij me op geopend en  heeft hij zijn locatie uitgezet. Toen ik daarover vroeg zei hij dat hij niet meer zn locatie wou delen. Ik gaf hem hierop het antwoord; Of locatie aan of ik blok je (aangezien ik klaar ben met zijn spelletjes). Toen ik dat zei zei hij meteen allemaal ‘noooo’ “neeee” , maar zn locatie wilt hij ook niet aanzetten .. 

Wat moet ik nu doen? Wat denken jullie nou dat hij vindt of voelt? Als meisje weet ik natuurlijk niet wat er in een jongens brein omgaat drm vraag ik eig nu ook jongens om me dit een beetje uit te leggen als dat kan… betekend dit dat hij me terugwilt of? 

Een relatie met hem wil ik sws niet meer de komende tijd..  maar het voelt alsof hij me een beetje aan het lijntje houdt omdat hji zelf ook niet weet wat ie wilt..

Advies is ZEER nodig!!!

Hey @Hello1 !

als ik jou was zou ik gw vrienden blijven aangezien wat hij doet (negeren, je op open staan env) zoek iemand die echt met je wil zijn die vaak reageert enzo, op een dag zul je degene vinden waarvan je droomt.

en probeer geen extra tijd te verdienen om met he te kletsen via foto's van jezelf te sturen. Je kan beter gw afwachten of gw streng zijn en vragen om een verklaring voor alles

(ps: ik ben moe dus ik zou heel graag meer advies willen geven, maar ja ik hoop dat dit iniedergeval helpt!!  :3  )

Fijne dag nog en de groetjes + een knuf van @Kingboy 🤠⚜️👑

@Kingboy  dankjewel!!! ik ga proberen om het gewoon vriendelijk te houden tussen ons maar gister ging hij me weer de hele dag negeren en dan krijg ik ‘s avonds weer een appje van ‘hi’ veels te laat nadat we hadden afgesproken en dat is dan weer met vieze bedoelingen.  Dus ik heb niet gereageerd en vanochtend heeft ie uit zichzelf weer een streak gestuurd (terwijl ik dat eerst elke ochtend moest vragen) en ik laat hem nu al 4 uur op geopend. 

Ik denk dat ik beter gewoon hem niet meer kan appen en gwn 1 streak per dag sturen en afwachten of hij dat merkt en er iets van zegt..

xx + een knuffel terug :)

Hey @Hello1 !! :3

wacht maar idd even af wat hij gaat doen en als hij jou doet negeren gw doen alsof hij er ook niet is, als hij je echt wil dat komt ie vanzelf naar je toe! Miss kan je wel gesprekken voeren op de app en kan je het miss uitleggen of vragen wat er is(het is lastig maar miss vertelt hij je dat ie je echt leuk vind of juist niet wie weet?!)

ik hoop dat het beter met jullie gaat in de toekomst!

Fijne weekend nog en de groetjes + nog een knuf van @Kingboy 👑⚜️🤠

Ik heb hem verwijderd en geblokt op alles guys

Ik heb hem verwijderd en geblokt op alles guys

Oh hahaha dat wilde ik net voorstellen als mijn advies. Maar goeie keuze heb je gemaakt, soms moet je gwn de eer aan jezelf houden. Over zijn gedrag kunnen we allemaal verschillende conclusies trekken maar het is gwn een feit dat je je er heel kut door voelde en zelfs pijn deed. Het is het niet waard om hem de hele tijd door je hoofd rond te laten spoken en te laten twijfelen aan jezelf, op een gegeven moment is het gwn klaar en moet je op jezelf focussen zodat je rust krijgt. 

nou om aan mezelf te werken en te focussen WAS het plan tot ik erachter ben gekomen dat hij blijkbaar al op een feestje (waar hij heenging nadat we gezellig hadden gebeld, en hij had gezegd dat hij van me houdt en me mist) een andere meid heeft gezoend (niet 1x maar DRIE FK KEER!)

hij heeft gezegd dat hij haar alleen had gezoend omdat hij dronken was en verdriet van mij had en dat op een verkeerde manier weg probeerde te halen; maar als dat waar was dan zoende hij haar toch niet 3x??!!! hij zei ook dat hij haar eigenlijk lelijk vindt en dat ze niet kan zoenen maar ja hij zoent er wel de hele avond mee..

er gaat nu ook rond dat ze al seks enz hebben gehad… minder dan een week nadat het uit was met mij (we hadden langer dan een jaar een relatie)

nu als iemand hem vraagt over hoe het zit tussen hem en dat meisje antwoord hij niet en wordt hij meteen verdrietig en kijkt hij de hele pauze voor zich uit zonder iets nog te zeggen. Heb hem heel duidelijk gemaakt dat hij me nu ECHT VOOR GOED VOOR ALTIJD kwijt is.. dat vond hij jammer zei hij en dat hij het nooit had moeten doen en er spijt van had. 

zou hij dit oprecht menen of zou hij er echt spijt van hebben??

xx

Reageer