Wat wil hij precies?

  • 11 January 2018
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gisteren een jongen ontmoet in de bieb. Hij stond al even naar me te kijken ofzo tot ik opkeek, aangezien hij maar bl3ef staren. Hij zei ongemakkelijk hoi en ik zei hoi terug. Hij begon een heel gesprek met me te voeren waarin hij continu bezig was het gesprek gaande te houden. Toen hij weg moest vroeg hij mijn nummer. Die heb ik hem gegeven en 's avonds kreeg ik een appje van hem. We zijn nu al 2 dagen bijna de hele avond en vandaag ook middag aan het appen geweest. Ik vind hem erg aardig. Hjj heeft al 2x gezegd dat we vrienden zijn, maar hij heeft er ook al een paar keer terloops op gedoeld dat hij meer wil zijn.
Zelf weet ik niet wat ik wil. Ik ben nieuw in dit en vind het zelf heel snel gaan. Hij wil ook niet te hard van stapel lopen geloof ik; maar alsnog. Ik snap nog steeds niet waarom hij met me kwam praten. (even voor de duidelijkheid: de meeste mensen hebben eerder de neiging uit mijn buurt te blijven) Ik vind hem heel aardig, maar ik blijf maar bedenken dat hij misschien iets slechts van plan is ofzo, al weet ik niet wat. Weet iemand raad?

2 reacties

Je weet zelf het best wat je voelt, vertrouw op je gevoel. Zodra jij het gevoel hebt dat er iets niet oke is, stop er mee. Maar kijk gewoon waar jij je goed bij voelt, misschien vind hij jou gewoon hartstikke leuk en kwam hij daarom naar je toe. Veel succes !!
Heya!

Oei, lastige situatie alsnog, ik ga het beste hierbij adviseren: Ik zou hem even afremmen, "Zomaar" je nummer vragen lijkt me überhaupt apart te doen bij een meisje waarmee je maar 1x hebt gepraat, zeg eerst maar tegen hem dat hij rustig aan moet doen, jullie kennen elkaar tenslotte amper een week, en het lijkt me een beetje apart dat hij nu al verkering wilt (Tenzij jij hem leuk vindt). Als je denkt dat hij iets slechts van plan is, zou ik het altijd vragen als je het gevoel hebt dat het zo is. Als hij steeds blijft aandringen dat hij je leuk vindt, en jij niet (Of dat je natuurlijk nog tijd nodig hebt). Zou ik hem afwijzen. Ik hoop dat dit je geholpen heeft!

-Robin

Reageer