Wat voor vragen kan ik stellen zodat ze me vertrouwt?


Reputatie 5
Badge +3

Hoi allemaal, 

Ik heb vandaag weer wedstrijdzwemmen gehad, en heb een beetje ook expres tegen haar aangeleund of als we aan de kant hingen mijn arm tegen haar arm houden, ze trok zich in ieder geval niet meteen weg dat was echt fijn, en ik werd er ook meteen helemaal warm van.

Ik heb op het laatste moment toen we terug liepen naar de douches gevraagd van: “ik heb vandaag wat te vieren en ga zo in de kantine een ijsje ofzo halen, wil jij er ook een?” toen antwoorde ze: “ja oké is goed, maar dan moet ik het wel eerst aan mijn vader vragen. (ze wordt dus altijd gebracht en gehaald met de auto naar zwemmen toe.) dus ik zei al onder de douch tegen haar van, ik wacht zo wel in de kantine dan kan jij dan nog even met je pa overleggen. dus ik wacht daar in de kantine en zij loopt zo met haar vader mijn richting op. en ik vraag aan haar: “wat wil je hebben? ik haal zelf een ijsje maar je mag zelf kiezen.” toen zei ze ik neem ook wel een ijsje, toen zei haar vader van, en je moet straks ook nog eten? en dan ga je nu een ijsje eten? toen antwoorde ze echt met zo’n smekende blik naar haar vader van, jamaar ik heb zo'n zin in een ijsje en ik heb het warm, toen antwoorde haar vader gelukkig van, als het maar niet te lang duurt. dus wij kiezen ijsje uit, ik betaal.

toen hebben we het nog gehad over de training en toen vroeg ik van waar woon jij dan ong als je met de auto bent? (ik mag toch geen plaats noemen) toen antwoorde ze ja tussen *** en *** dus ik weet nu wel waar ze ongeveer woont, ik dacht bij mezelf al, ik ga haar nu niet de hemd van 't lijf vragen als die vader daar bij is :D dus ja. en ik heb toen gezegt van nu we toch even zitten, kunnen we ook meteen even nummers uitwisselen (ik zag dat ze haar tellie mee had).

dus ik heb nu ook haar nummer, maar ik heb nog wel als vraag, wat voor vragen kan ik stellen om er voor te zorgen dat ze hoe zeg je dat? vertrouwt ofz? dat ze me een knuffel wilt geven iig, of een keer afspreken? hebben jullie nog tips?

heel veel liefs, 

anoniemeboy14

PS Ik denk dat ik toch wel verliefd ben op haar, gewoon omdat het gebeurd, ik weet nog niet waarom..


25 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

Ik denk dat het nu wel wederzijds is, ze geeft positieve signalen en dat is een heel goed teken.

Wat mij betreft kun je zeggen dat je haar leuk vind en zelfs verkering vragen. Dan is ze misschien wat meer comfortabel als je uit wilt gaan ofzo.

De komende dagen, groet haar iedere ochtend gewoon en vraag hoe het gaat. Beetje casual vragen zodat je interesse toont.

Heel veel succes!

Laat weten hoe het gaat, maar vorige keer was je topic gesloten door forumregel 3 terwijl ik dat een beetje raar vond. Misschien kan een moderator die nog ff uitleggen want was een beetje vaag.

Liefs ItzJustin

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @ItzJustin ,

 

Je vroeg of een moderator kon uitleggen waarom een eerdere topic is gesloten wegens forumregel 3. Ik heb voor je gezocht, maar kon geen eerder gesloten topic vinden dat om die reden gesloten is. Mocht je een idee hebben om welke het ging, dan horen we dat graag en kunnen we voor je kijken om uitleg te geven.

 

Groetjes,

Ramon van De Kindertelefoon.

Reputatie 5
Badge +3

Hoii @ItzJustin 

heel erg bedanktt, ik zal gewoon elke dag beetje vragen hoe het gaat en of ze een leuke dag heeft gehad, en of ze nog iets leuks gaat doen etc. 

trouwens, dat topic is gesloten omdat de vraag van dat topic beantwoord was en ik elke week zegmaar een ‘update' gaf en het dus een blog werd, blijkbaar mag dat niet.. daar kwam het in ieder geval op neer

heel veel liefs,

anoniemeboy14

PS zou je ook even naar mijn andere topic willen kijken? (weet niet hoe ik met die meiden om moet gaan, vertrouw mezelf niet meer, wat te doen)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @anoniemeboy14  doe je best!

 

Hopelijk win je haar hart voor je!

 

Veel liefs van @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge +3

Hoiii @Wees Jezelf Bij Noah 

dankjewell voor je steunn. heb jij toevallig ook nog tips voor mij?

heel veel liefs,

anoniemeboy14

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @anoniemeboy14 ik heb wel een tip.

Je kunt een brief schrijven (dat heb ik gedaan zie in een van mijn eerdere topics) voor als je het niet durft te zeggen.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Badge

Onnodige quote verwijderd 

 

Ik denk dat het wederzijds is, heb zelf meegemaakt als een meisje niet terugtrekt en meestal zeggen als ze vinden dat je te dichtbij staat dat je weg moet dus als ze zich niet terug trekt denk ik dat het wel is.

Reputatie 5
Badge +3

uhm nou ja heel erg bedankt allemaal, maar ik denk niet dat het wederzijds is…

ik appte haar gisteren: “hoiii, ik heb een vraagje”

toen antwoorde ze vandaag: “wat.”

dus ik vraag:  “heb je zin om morgen middag of in het weekend een keer ddw (doen durfen waarheid) te doen?”

antwoorde zij weer: “neh” “Geen zin en ik heb toch geen tijd”

ik: “oh”

zij: “sorry”

 

Daarna vroeg ik: “wat doe je graag in je vrije tijd?”

zegt ze: “gewoon zitten op de bank en filmpjes kijken”

ik: “oke oke”

zij: “Dat doe ik nu op mn tablet dus bye” 

(zij zegt altijd bye in plaats van doei, maar wel als positief bedoeld denk ik)

Wat moet ik hier nu mee?

PS die brief is opzich wel een goed idee alleen ik wil eerst nog ff iets zekerder zijn dat ze me miss toch wel leuk vind...

 

Reputatie 7
Badge +7

@anoniemeboy14 

Nu worden de signalen toch weer wat onduidelijker, kijk ik zou als ik iemand leuk vind wel wat dingen terugvragen en zo.

Brief zou ik niet doen, eerder face to face zeggen. Ik zou het gewoon zeggen, dan ben je er vanaf, eventueel videobellen anders wel face to face, komt namelijk zelfverzekerd over en anders kan het onduidelijker worden.

Reputatie 5
Badge +3

hoi @ItzJustin ,

maar wat als het niet wederzijds is? en ze me dan heel raar aankijkt? dan kan ik denk ik nog beter vragen van: “(naam) ik vind je echt heel aardig, mag ik jou een knuffel geven?” dan dat ik vertel dat ik haar leuk vind, stel ze wilt wel een knuffel kan ik dat miss altijd dan nog vertellen..

heel veel liefs,

anoniemeboy14

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

Ja, als het niet wederzijds is, is dat natuurlijk erg vervelend. Ik neem aan dat ze je niet raar kan vinden omdat het redelijk duidelijk voor haar is denk ik dat je haar leuk vind. Als het niet wederzijds is word het best lastig om haar alsnog een knuffel te geven, meestal gebeurd dat verder in een relatie pas.

Ik zou namelijk eerst vertellen dat je haar leuk vind en dan pas voor een knuffel vragen, anders komt het misschien raar over voor haar, en word het voor haar ook vaag. De kans is dan ook groot dat ze geen knuffel wilt. Aan de kant, als het wel wederzijds is, zou het wel meteen kunnen. Maar dat weten we niet.

Het is de keuze aan jouw :)

Succes, ik hoop voor het beste natuurlijk!!

 

Reputatie 7
Badge +17

@anoniemeboy14 Dat het misschien niet wederzijds is, is altijd een risico. Daar kun je je beter niet al te druk om maken. Ik zou niet al te lang wachten met het haar vertellen. Zoals @ItzJustin al zegt, dan ben je er vanaf. en je weet dan tenminste waar je aan toe bent. Als je er langer omheen blijft draaien wordt het vaak alleen maar moeilijker.

Heel veel succes

Reputatie 5
Badge +3

hoii @ItzJustin en @tim16 

kijk de reden dat ik liever nog even wacht is dat ik hoop dat zij mij binnen die tijd nog leuk ga vinden (als ze dat nog niet doet)…

Weetje wat, ik kijk aankomende training nog even aan, dan ga ik zelf ook duidelijkere signalen geven en dan neem ik daarna een besluit.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

Hoe was het ;)

Was maandag toch, of zit ik verkeerd?

Groetjes ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

Hoii @ItzJustin 

Ja klopt was idd op maandag maar had nog geen tijd gehad om te reageren..

Het was leuke training, alleen oop het laatst voelde zij zich niet helemaal lekker dus zei ik al van, als het niet gaat gaat het niet, goed aangeven wat wel en niet goed voelt, en ze is toen ook even aan de kant gaan zitten maar voor de rest was het wel echt een leuke training, ook gewoon met van die flippers watergolven maken, of haar op haar linker schouder tikken en dan rechts achter haal langs zwemmen of aantikken en dan onder water gaan. 

Ik denk dat ik nog niet ga vertellen dat ik haar leuk vind, ik zal vertellen waarom, 

  1. ik wil haar beter leren kennen voor ik echt zeg van: “ik vind je leuk”
  2. ik wil nog geen verkering als ik haar nog nooit buiten het zwemmen om heb gezien

Trouwens als ze mij verteld dat ze mij leuk vind/mij verkering vraagt dan zeg ik wel ‘ja’ omdat ik dan weet dat mijn gevoelens wederzijds zijn en ik haar dan sws nog beter ga leren kennen

  1. als ik haar wil vertellen dat ik haar leuk vind wil ik dat wel op een speciaal moment doen, niet als we snel ff naar de douche lopen om een voorbeeld te noemen.
  2. ik wil kijken of ik haar vlinders in haar buik kan laten voelen en dat ik dat echt op kan merken..

Ik weet ik twijfel overal veel te veel over, maar ik heb liever dat ik nog even moet wachten en dat zij mij dan ook leuk vind dan dat ik te snel ben en ze nog geen (extreme) gevoelens voor me heeft

dan heb ik nog wel een vraag..

Stel ik ga een keer afspreken met haar, wat is dan leuk om te doen? ik vind eigenlijk heel veel leuk, bordspellen, kaartspellen, darten, pingpongen etc. maar ik weet niet goed wat meisjes leuk vinden om te doen als ze afspreken met iemand…

heel veel liefs, anoniemeboy14

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

goed dat je een keuze hebt gemaakt.

In principe is alles prima, gaat voor de gezelligheid meer.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

Ik heb niks meer van je gehoord!!😅

Hoe gaat het nu!?!

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

sorry dat ik zoveel vraag maar ben gewoon heel benieuwd hoe het gaat, vooral omdat je mij op de hoogte hielt🥲 en k ben wel snelle reacties altijd gewend maar zal vast aan mij liggen mss heb je het druk haha

Liefs

Reputatie 5
Badge +3

Hoiii @ItzJustin 

sorryyy, ik had het inderdaad druk ja.. Mijn ma is 50 jaar geworden, er was een buurtfeest, en ik had heel veel toetsen..

hoe het nu gaat? nou gaat op zich wel goed denk ik? heb goeie cijfers gehaald, alleen ik vind het echt jammer dat het zwemmen maar 1 x per week is..  Ik merk gewoon dat ik het leuk vind om haar te plagen en om haar af en toe even aan te raken, gewoon aantikken niet persee anders dat niet. alleen ik heb wel echt het gevoel dat ik niet te snel moet zeggen, ik moet haar wel even de tijd geven. 

Ik probeer wel altijd naast haar te zwemmen of zitten als we even moeten wachten, alleen ik vind het soms heel raar om random vragen te gaan stellen, hoe kan ik dat beter doen?

heel veel liefs, Anoniemeboy14<3

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

Gaf ze postieve signalen afgelopen maandag?
Als jij het nogsteeds fijn vind om te wachten, is dat natuurlijk prima, ookal zou ik het wel hebben gedaan maar ja, ik weet niet wat jouw situatie is dus ja..

Ik denk dat je niet echts iets kan doen tegen dat het random is, dat hoort er eenmaal bij, ik zou niet teveel random vragen stellen maar gewoon een gesprek beginnen dat automatisch verloopt, dan volgt er echt wel een niet-akward gesprek. Let ook op signalen/hints die positief/negatief kunnen zijn.

Succes
Grt ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

Hoiii @ItzJustin 

Tja, positief? ik denk het wel, maar of ze me nou echt leuk vind dat weet ik niet, kijk, het liefst zou ik haar gewoon een knuffel geven alleen dat zou heel raar zijn, zeker als ze me niet leuk vind..

ik ben idd van plan nog eventjes te wachten, ik wil eerst meer zekerheid hebben, ik ga gewoon vragen stellen, gewoon om meer over haar te weten te komen.. 

heel veel liefs,

anoniemeboy14

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemeboy14 

Veel succes weer morgen.

Wat is je volgende plan?

Liefs ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

uhmmm, nou ik denk dat ik iig een appje wil sturen voor de training en dan bij het verzamelen op haar af stap, want dan weet ik ook een beetje hoe ze reageert buiten 't zwembad :)

Reputatie 7
Badge +10

Hey @anoniemeboy14

Heb je tips nodig?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge +3

Hey @Wees Jezelf Bij Noah 

ja graag, zou heel fijn zijnn.

Liefs @anoniemeboy14 

Reageer