Vraag

Wat voor leuke dingen kan je buiten nog doen metje vriendin zonder qr code ?

  • 2 December 2021
  • 12 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat voor leuke dingen kan je buiten nog doen metje vriendin zonder qr code ?


12 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Gezellig samen een afspraak maken voor een vaccinatie? 

Daarna gezellig samen een vaccinatie halen (daar mag je naar toe zonder qr code)

En daarna gezellig samen tellen hoeveel wiens QR code de meeste zwarte blokjes heeft terwijl je lekker uit eten bent of bij de Mac of de Burger King of naar de film gaat … zoiets?

 

Reputatie 7
Badge +4

Haha grappig @jongen999, maar als je geen vaccin wil kan je zonder qr ook nog een hele hoop, maar dat is dan buiten of bij iemand thuis. Films kijken, wandelen (klinkt saai, maar als je iets bedenkt dat je bijvoorbeeld bij elke oude man met bril een kusje aan haar moet geven ofzo wordt t vanzelf leuk), je kan slootje springen, kampvuur maken, maar misschien ben je meer van het uitgaan, dan weet ik het niet.
Hoop dat je er wat aan hebt @Mr.onbekend  en anders veel plezier met je eigen ideeën.

echt grappig man -_-

Hallo Mr.onbekend :)

Ik heb een zeer simpele oplossing waar jullie beiden wat aan hebben. 

Vaccinatie.

Kunnen jullie beiden weer overal naar toe.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Misschien staat hier nog een idee tussen. 

Nog een tip: veel locaties vragen niet eens om een QR-code. Ik was laatst nog met wat mensen gaan midgetgolfen en daar vroegen ze ook geen QR-code. Ook ken ik nog wat restaurantjes die geen QR-code vragen. Je moet gewoon goed zoeken en vragen. 

Laat je trouwens niet onder druk zetten om je te vaccineren. Ik laat me ook niet vaccineren.

Groeten, Brenner

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik zou samen lekker gaan zeuren op Twitter over vaccinaties. Kunnen andere mensen ook lekker lachen

Reputatie 3
Badge +1

je kan naar de super mark wat lekkers hallen en pickniken 

seks

Hoi,

Misschien staat hier nog een idee tussen. 

Nog een tip: veel locaties vragen niet eens om een QR-code. Ik was laatst nog met wat mensen gaan midgetgolfen en daar vroegen ze ook geen QR-code. Ook ken ik nog wat restaurantjes die geen QR-code vragen. Je moet gewoon goed zoeken en vragen. 

Laat je trouwens niet onder druk zetten om je te vaccineren. Ik laat me ook niet vaccineren.

Groeten, Brenner

eindelijk een normale reactie dankjewel !

Reputatie 4
Badge +2

Reactie voor hierboven ^^^

Heyy!!!

"Normaal antwoord" 

Nou sorry hoor maar ik vindt de andere antwoorden net zo normaal. Een uitje naar de GGD kan namelijk geen kwaad. Als jij hier op tegen bent moet je het gewoon zeggen. Het is namelijk een normaal antwoord en vindt dat je hier normaal op kunt reageren. 

Goeie tips! @TheMightySlayer @jongen999

(Dacht dat jij van dit forum was @TheMightySlayer haha)

Groetjes,

-SeaTurtle

Reputatie 2
Badge

Reactie voor hierboven ^^^

Heyy!!!

"Normaal antwoord" 

Nou sorry hoor maar ik vindt de andere antwoorden net zo normaal. Een uitje naar de GGD kan namelijk geen kwaad. Als jij hier op tegen bent moet je het gewoon zeggen. Het is namelijk een normaal antwoord en vindt dat je hier normaal op kunt reageren. 

Goeie tips! @TheMightySlayer @jongen999

(Dacht dat jij van dit forum was @TheMightySlayer haha)

Groetjes,

-SeaTurtle

 

Ik vind het ook geen normale antwoorden. Hetzelfde als ik zou zeggen dat een uitje naar de GGZ geen kwaad kan.

Zij doelen erop dat hij zich gewoon moet vaccineren, zonder serieus antwoord te geven op zijn vraag. Dat mag natuurlijk, maar dan snap ik wel dat hij dat niet normaal vindt. 

Hoi,

Misschien staat hier nog een idee tussen. 

Nog een tip: veel locaties vragen niet eens om een QR-code. Ik was laatst nog met wat mensen gaan midgetgolfen en daar vroegen ze ook geen QR-code. Ook ken ik nog wat restaurantjes die geen QR-code vragen. Je moet gewoon goed zoeken en vragen. 

Laat je trouwens niet onder druk zetten om je te vaccineren. Ik laat me ook niet vaccineren.

Groeten, Brenner

eindelijk een normale reactie dankjewel !

 

Graag gedaan. Hopelijk heb je er wat aan. 

Groeten, Brenner

Hallo Brenner :)

Ik vind de GGD en de GGZ met elkaar vergelijken, hetzelfde als appels en peren vergelijken. Het zijn gewoon normale antwoorden. Ook als de antwoorden je toevallig niet aanstaan. 

-TheMightySlayer <3

Reageer