Vraag

wat voel je als je verliefd bent?

  • 14 February 2021
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoiii,

Ik heb misschien wel een beetje een gekke vraag, maar ik vroeg me af:

Wat voel je als je verliefd bent?

En wat is het verschil tussen verliefdheid en een crush? (Of is dat gewoon hetzelfde?)

Ik dacht namelijk een tijdje dat ik verliefd was op een jongen, maar ik dacht niet de hele tijd aan hem, en was nou ook niet perse super gelukkig als ik aan hem dacht. Maar ik kreeg wel altijd een raar gevoel in mijn buik als ik met hem praatte enzo. Is dat dan half verliefd zijn?

 

Groetjes,

😘😘


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoiii,

Ik heb misschien wel een beetje een gekke vraag, maar ik vroeg me af:

Wat voel je als je verliefd bent?

ik voel dat ik de hele tijd bij die gene wil zijn knuffelen en meer En ik voel me daar bij die persoon dan veilig 

En wat is het verschil tussen verliefdheid en een crush? (Of is dat gewoon hetzelfde?)

nee denk k

Ik dacht namelijk een tijdje dat ik verliefd was op een jongen, maar ik dacht niet de hele tijd aan hem, en was nou ook niet perse super gelukkig als ik aan hem dacht. Maar ik kreeg wel altijd een raar gevoel in mijn buik als ik met hem praatte enzo. Is dat dan half verliefd zijn?

ik denk dat je een crus heb op die gene 

Als je het nog steeds heb vraag hem als je je daar fijn bij voelt

 

Groetjes,

😘😘

Terug 

🥰🥰

 

Reputatie 2
Badge

Dankjewel voor je reactie!!

Reputatie 4
Badge +3

hi 

ik voel als ik verliefd ben dat ik het liefst heel veel bij dat persoon wil zijn en dat ik me dan speciaal voel als ik bij dat persoon ben. Ik wordt dan zelf ook een beetje verlegen en dan krijg ik vaak ook soort van kriebels in mijn buik

Vaak bij mijn vriendinnen in ieder geval is het als ze een crush hebben meer dat ze hem dan gewoon knap vinden en leuk. en verliefd meer als ze het persoon dan echt leuk vinden en de hele tijd samen willen zijn. Eigenlijk dus meer dat verliefd wat extremer is zeg maar

Hoiii,

Ik dacht namelijk een tijdje dat ik verliefd was op een jongen, maar ik dacht niet de hele tijd aan hem, en was nou ook niet perse super gelukkig als ik aan hem dacht. Maar ik kreeg wel altijd een raar gevoel in mijn buik als ik met hem praatte enzo. Is dat dan half verliefd zijn? ik denk eerder dat je een crush hebt  omdat je niet de hele tijd samen wilt zijn maar dat is wat ik denk.

 

Groetjes,

😘😘

 

groetjes sillie78:heart::kissing_heart:

 

 

 

Badge

Ja ik ben 14 en nog geen ervaring 0x fix gehad🤪🤷‍♂️wel dat mensen op mij waren maar ik vind tot nu toe eigenlijk niemand leuk. Groetjesss!😜😚

 

Reageer