Skip to main content
Vraag

wat voel ik voor haar?

• June 30, 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Anoniemrandompersoon

Hoi

Volgensmij heb ik nog nooit iemand echt leuk leuk gevonden, dus raak ik heel snel in de war wanneer ik niet zeker weet wat ik voor iemand voel: liefde of vriendschap? 

btw ik ben 14 bijna 15 en ik ben een meisje

Er is een meisje, en ik ben heel goed bevriend met haar. Ik vind haar super lief, ik knuffel haar zo graag, ik wil haar hand de hele tijd vasthouden en haar hoofd aaien. Ik wil dat ze nooit meer verdrietig is. Ik zie mezelf haar wel zoenen, maar niet verder dan dat. Ik ben heel snel jaloers als het om mensen gaat die met haar omgaan. We flirten wel met elkaar, maar ik denk dat zij dat vooral voor de grap doet. Im weet zelf niet wat ik voor haar voel.Ik heb al eerder een topic aangemaakt over iets waarvan ik niet zeker wist of het nou liefde of vriendschap is, dus ik ben daaar echt heel slecht in.  Wat denken jullie? Wat voel ik?

1 reactie

• July 3, 2025

Hallo,

Waarschijnlijk liefde als ik dit zo lees, of iets wat daartussenin zit. Helemaal niks verkeerd mee.
En het is ook niet verkeerd om het verschil tussen liefde en vriendschap slecht te zien, ik kan dat ook niet (ook al heb ik beide niet🙄) en ik ken wel meer mensen die dat slecht kunnen.

Groetjes!