Skip to main content

Hey! 

Ik vraag me dus zegmaar al een poosje wat af. Ik twijfel vaak aan mezelf en hoe ik eruit zie. Dit komt o.a. door een pestverleden. Nu was mijn vraag aan o.a. de meiden: '’Kijken meiden alleen nog maar naar uiterlijk en geld?'’ '’Of kijken meiden ook nog naar persoonlijkheid'’ en waar moet een Jongen aan '’voldoen'’?

Hoop dat jullie mij willen helpen! (Andersom mogen de jongens ook reageren over meisjes als ze dat willen)

Mvg,
Your Boy Luke

Hi,

Wat vervelend dat je hier mee struggled.

Ik val zelf meer op persoonlijkheid dan op het uiterlijk en ik ben vast niet de enige.

Je moet toch wel iets van een klik hebben als je een relatie aan wil gaan.😉

Je vroeg waar een jongen aan moet voldoen en ik zou nu wel mijn type kunnen gaan beschrijven, maar iedereen valt weer op andere dingen.

Zoals een oogkleur, lengte, stem of haarkleur.

Maar ik denk dat alle meiden zich er wel in kunnen vinden dat een leuke jongen vooral blij en lief is.

Dat vind ik veel belangrijker dan hoe iemand eruit ziet!

Nee het draait zeker niet alleen om uiterlijk! Voor sommige meiden is dat wel iets wat heel belangrijk is voor andere maakt het niet uit. En bovendien: je bent mooi zoals je bent!! De mensen die jou gepest hebben deden dat waarschijnlijk omdat ze zelf onzeker waren, dus daar zou ik niet meer over nadenken. Het belangrijkste is dat je jezelf bent en dat je eerlijk bent tegenover anderen. Ik vind het altijd fijn als een jongen behulpzaam is en niet té opdringerig. Ik bedoel je mag natuurlijk wel gewoon naar iemand toegaan en even een praatje maken of zo. Ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb. Groetjes

@Anoniemmmmm_18okt24 

wat vervelend voor je ,

wij meiden kijken meestal naar innerlijk en als dat goed is gaan we meestal naar uiterlijk kijken en innerlijk is belangrijker dan uiterlijk,

en je hoeft niet te twijfelen of je mooi bent want iedereen is mooi zoals hij/zij is💘

en geloof in jezelf

hi, sommige meiden vallen heel erg op uiterlijk andere op persoonlijkheid. Ik heb zelf dat als een jongen een hele leuke ,lieve en aardige persoonlijkheid heeft, dat ik heb automatische als best knap ga vinden. Het gaat eigenlijk meer om zijn innerlijk en persoonlijkheid.

Reageer