Vraag

Wat vinden meisjes leuk aan jongens?

  • 26 August 2020
  • 8 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik ben een jongen en wil graag weten wat meisjes leuk vinden aan jongens 


8 reacties

Hey, ik ben dan wel geen meisje, maar ik ben gay, dus ik vind dat ik opzich ook wel zou kunnen antwoorden;

maar het is lastig te beschrijven…. Ten eerste het uiterlijk, dat is de voornaamste reden dat ik Jongens leuk vind. Ik vind het lichaams figuur van een man/jongen er mooier uit zien, en hoef dus niet echt borsten ofzo. Die zien er voor mij nutteloos uit en zouden voor mij in de weg zitten. Een sixpack, of iets in die richting is veel aantrekkelijker voor mij. (Dan ook nog natuurlijk dat jongens een lul hebben ;P) nee jk, soort van. Zegmaar, als je er “jongensachtig” genoeg voor mij uitziet, zou ik op je vallen. 
dan ten tweede is masculinity belangerijk voor mij. Ik weet dat dit niet iets exclusief voor jongens is, maar dat is meerendeels gezien bij jongens. Ik wil dan ook niet met een Feminin jongen. 
maar basically jongens :P

Maar, waarom vind jij meisjes leuk?? (Als je op meisjes valt)

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet niet omdat ze er sierlijk en knap uitzien en moeten ook aardig zijn. 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb al eerder zo'n topic gemaakt maar kreeg weinig antwoord dus ik vraag het nog een keer 

Wat vinden jullie meisjes leuk aan jongens kwa uiterlijk en innerlijk 

 

Ik zou dat graag willen weten als jongen zijnde 

 

Alvast bedankt 

Reputatie 3
Badge +1

En de b**bs als je snapt wat ik bedoel 😉

En de b**bs als je snapt wat ik bedoel 😉

Deze opmerking vinden de meeste meisjes dus niet zo leuk aan jongens

Reputatie 3
Badge +1

Hé snap ik ik had het ook niet tegen jou oh en zou je niet zo rot op mijn topics willen reageren thx 

En de b**bs als je snapt wat ik bedoel 😉

Ja nee, die snap ik juist niet, een van de vele redenen wat ik niet snap aan straight guys…..

Reputatie 3
Badge +1

Oh oke

Reageer