Vraag

Wat vinden meisjes leuk

  • 6 October 2020
  • 10 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi,

Ik ben verliefd maar ik vroeg mij af wat meisjes leuk vinden wat/als jongens doen? 

Weet iemand dit graag antwoord 


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ik vind het leuk als een jongen geïnteresseerd is in mij en me echt wil leren kennen. En gewoon als een jongen lief is en het niet erg vindt als ik af en toe een beetje gek doe. En als hij van knuffels houdt.

XOXO 

~BreezyOcean 

Reputatie 1
Badge +3

OK bedankt voor de info 

Reputatie 2
Badge +1

Het is leuk als een jongen serieuze aandacht aan je besteedt en echt laat merken hoeveel (kan ook gewoon niks zijn) hij om je geeft

Reputatie 1
Badge

Ik vind het persoonlijk een puntje heel knap als een jongen zegmaar met zijn tong tegen de binnenkant van lippen gaat . Met zon lachje oogcontact maakt ahhwww cutee

Badge

Haii,

misschien is het leuk als je dat meisje een keertje naar huis brengt? Of met haar mee gaat naar huis.. dat zou ik zelf super leuk vinden :)

Hey @Meneer incognito,

 

Ik kreeg net te horen via mijn lieftallige vriendin, dat ze veel van aandacht houden. ( Heb ik gelukkig nog niet gemerkt… :sweat_smile: ).  Maar dat verschilt ook weer per meisje natuurlijk, maar doe wat goed voelt.

 

Groetjes L & Mijn lieftallige vriendin 

Reputatie 3
Badge +3

lol, wat ik altijd fijn vind is als een jongen me aan het lachen maakt goed luisterde. Grapjes over lengte kan best een keer, want da kan leuk zijn (ik krijg ze alleen iedere dag dus das minder maar goed). Eigenlijk hebben we niet veel nodig als je maar luisterde en er voor ons bent (en zorgen dat je 1 week in de maand chocola bij hebt als ze chaggie is 😂😂😂)

joejoe!

ranger13

De dingetjes die ik wou zeggen zijn al gezegd maar kijk op tiktok, daar vind je ook  veel tips tbh :)

Laat zien wat je voor haar voelt!

Ik heb namelijk wel eens gehad dat een jongen me leuk vond en dat hij dat helemaal niet liet merken. Wees ook niet bang om romantisch te doen in het openbaar of prive. 1 ding niet TE klef. Dat is echt een afknapper. Wat ik echt heeeeeel aantrekkelijk vind is als een jongen me een knuffel geeft bijvoorbeeld als je weg gaat en dat je dan zijn parfum ruikt. 

Reputatie 1
Badge +3

Maar heb geen sociale media alleen whatsapp

Reageer