Vraag

Wat vinden meiden leuk aan jongens?

  • 16 August 2021
  • 9 reacties
  • 347 Bekeken

Badge

Ik ben 15 jaar en ikvraag me dus af wat meiden leuk vinden aan jongens. Ik heb een aantal vragen die je als meid kunt beantwoorden:

  1. Wat voor kleding vind je leuk?
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind?
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is?
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is?
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn?
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is?
  7. Welke kleur ogen is het leukst?
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden?

Als je zelf nog iets toe te voegen hebt schrijf dat er dan alsjeblieft ook bij.

Bedankt!


9 reacties

De antwoorden zullen per persoon verschillen. Echter, als je op zoek bent naar een goede raad, dan kan ik die je ook wel geven: blijf jezelf en verander je niet om de ‘perfecte’ jongen te worden.

Tuurlijk kan het leuk zijn om soms je stijl te veranderen en volwassener gedragen is alleen maar goed (als je dat nog niet doet), maar het is geen must om een relatie of vrienden o.i.d. te krijgen.

Aan de antwoorden van deze vragenlijst (waarin je min of meer vraagt de perfecte jongen neer te zetten) heb je waarschijnlijk niet zoveel. Sterker nog; ze zullen je waarschijnlijk eerder onzekerder maken, dan dat ze je helpen met het vinden van de liefde.

Heyy! Ik identificeer me niet meer als meisje voor een tijdje nu, maar ik kan wel je vragen soort van beantwoorden

1. Ik zelf hou erg van hoodies, dus als een jongen daar ook van houdt is het wel een soort van aantrekkingskracht. Ik vind het namelijk erg fijn om kleding van mijn partner te dragen. Maar dit zal per meid verschillend zijn.

2. Uiterlijk boeit mijzelf vrij weinig, dus voor mij maakt dit niks uit.

3. Ik vind langere jongens vaak leuker, maar als ik echt verliefd ben op iemand maakt het mij niet uit. Als iemand korter is, is het voor mij geen deal breaker.

4. Nee. Totaal niet. Wat ik wel fijn vind op dat gebied is dat een partner luistert.

5. Zelfde soort antwoord als hierboven. Weet eigenlijk niet eens wat de standaard maat is, dus boeie.

6. Vind het zelf aantrekkelijk maar is geen must.

7. Oogkleur maakt mij weinig uit.

8. Gewoon normaal. Niet proberen stoer te doen. En eerlijk zijn.

Reputatie 1
Badge +1

1: Draag gewoon de kleding waarin jij je je comfortabel voelt. Als je je daar goed in voelt vinden meisjes dat direct leuker. Zelf hou ik wel van een hoodie in de winter. Is wel leuk.

2: Als je het maar niet millimetert ( heel kort) of het heel kakkerig draagt is alles prima. Gewoon niet al te kort.

3: de meeste meiden zouden denk ik zeggen dat ze het liefst iemand hebben die langer is dan zij.  
4: Maakt mij niet echt uit. Als ie maar niet super kort is.

5: maakt echt niet heel veel uit.

6: hoeft niet per se. Maar als je het hebt zou ik het niet erg vinden

7: ik vind alles mooi, maar zelf heb ik altijd een zwak voor groene ogen dus ja.

8: wees gewoon jezelf. Sommige jongens gaan helemaal stoer proberen te doen en iemand proberen te zijn die ze niet zijn. Veel mensen kunnen daar doorheen kijken.  Maar wees niet verlegen ofzo, gewoon normaal en gezellig doen

Ik ben 15 jaar en ikvraag me dus af wat meiden leuk vinden aan jongens. Ik heb een aantal vragen die je als meid kunt beantwoorden:

  1. Wat voor kleding vind je leuk? Gewoon spijkerbroek met shirtje
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind? Beetje lang maar niet te lang
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is? Weet niet
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is? Nee
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn? Boeit me helemaal niks
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is? Ja
  7. Welke kleur ogen is het leukst? Licht blauw
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden? Grappig aardig behulpzaam

Als je zelf nog iets toe te voegen hebt schrijf dat er dan alsjeblieft ook bij.

het gaat vooral om het innerlijk en vergeet niet jezelf te zijn

Bedankt!

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben 15 jaar en ikvraag me dus af wat meiden leuk vinden aan jongens. Ik heb een aantal vragen die je als meid kunt beantwoorden:

  1. Wat voor kleding vind je leuk? Ik vind gewone, niet te wijde truien wel leuk. En een beetje maar niet te gaterige broeken leuk.
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind? Maakt niet uit maar wel met een scheiding ertussen of opgeschoren.
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is? Gemiddeld
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is? NEE
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn? Maakt niet veel uit.
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is? Een beetje
  7. Welke kleur ogen is het leukst? Bruin
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden? NIet te elegant. 

Als je zelf nog iets toe te voegen hebt schrijf dat er dan alsjeblieft ook bij.

Bedankt!

 

Ik ben 15 jaar en ikvraag me dus af wat meiden leuk vinden aan jongens. Ik heb een aantal vragen die je als meid kunt beantwoorden:

  1. Wat voor kleding vind je leuk?
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind?
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is?
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is?
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn?
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is?
  7. Welke kleur ogen is het leukst?
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden?

Als je zelf nog iets toe te voegen hebt schrijf dat er dan alsjeblieft ook bij.

Bedankt!

  1. Sportief en niet sloberig
  2. kort en beetje wild en het liefst krullend en donkergekleurd
  3. lang
  4. idk
  5. idk
  6. als ie heel gespierd is nee, maar een beetje spieren is wel mooi
  7. groen, bruin of hazel
  8. lief, niet kleuterig, grappig, lief met kinderen en gwn mensen, niet echt zo macho achtig

 

  1. Wat voor kleding vind je leuk? Bij een jongen sportief, beetje profiel mag wel, zomers korte broeken en shirtjes zonder mouw is sexy. maar vooral mag hij het zelf weten als ie het fijn vind. geen bling bling
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind? Half lang of lang vind ik het mooiste bij jongens
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is? ietsje langer dan ik maar eigelk mag dat niet uitmaken
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is? nee hoor maakt helemaal niks uit
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn? als je maar gezond bent ;)
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is? jawel. Maar geen kleerkast. Atletisch ook wel.  is geen absolute voorwaarde
  7. Welke kleur ogen is het leukst? dat maakt mij echt niet uit. Als hij maar een vriendelijke leuke blik heeft
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden?Lief, belangstellend, beetje ondeugend mag ook, actief, moet mij ook 100% waarderen

Sanny xxxx

Ik ben 15 jaar en ikvraag me dus af wat meiden leuk vinden aan jongens. Ik heb een aantal vragen die je als meid kunt beantwoorden:

  1. Wat voor kleding vind je leuk? Hoodie en een niet te losse jeans
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind? Haar is niet echt een dealbreaker ofzo, maar het mooiste vind ik bovenop krullen, liefst donkerbruin en korte zijkanten
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is? Ik ben zelf klein dus jongens zijn sowieso vaak langer maar ik vind lang wel mooi
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is? Nee
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn? Geen idee. Mijn moeder zegt altijd : beter en kleine die stijgert dan een grote die weigert. 
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is? Ja dat vind ik wel mooi. ( maar het is geen must ofzo)
  7. Welke kleur ogen is het leukst? Mnu
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden? Niet te stoer doen,  maar ik niet te klef. Tegen een grapje kunnen en mij ook wel eens de mond snoeren.

Als je zelf nog iets toe te voegen hebt schrijf dat er dan alsjeblieft ook bij.

Bedankt!

 

Reputatie 5
Badge +1
  1. Wat voor kleding vind je leuk?     Hoodiesss:)
  2. Hoe zit het haar eruit wat je het leukst vind?     Niet te kort, niet te lang en gewoon goed verzorgd. Beetje opgeschoren en niet te veel gel
  3. Is het sexy als een jongen juist lang of kort is?     Ik val op kleine jongens maar iedereen heeft een andere mening. 
  4. Vind je het belangrijk dat de penis van een jongen lang is?    Nee, het kan me dus echt heeelemaal niks schelen.
  5. Hoe lang moet de penis van de jongen zijn om groot genoeg te zijn?    Maakt helemaal niks uit
  6. Is het sexy als een jongen breed/gespierd is?     Niet perse heel breed of gespierd maar wel een beetje sportief.
  7. Welke kleur ogen is het leukst?     Ik ben nie zo moeilijk daarin;)
  8. Hoe moet een jongen zich gedragen als je hem leuk wil vinden?     Gewoon helemaal jezelf zijn. Als je dan toevallig met diegene die je leuk vindt een gesprek start, doe dan alsof je diegene al jaren kent. Het werkt echt, je praat veel gemakkelijker met iemand als je doet alsof je al lang vrienden bent. Niet je gaan uitsloven of stoer gaan doen.

Onthoud, iedereen heeft een eigen mening en iedereen is anders. Als je iemand echt beter wilt leren kennen kun je het beste wat gesprekken beginnen en op een gegeven moment afspreken (als jullie dat allebei willen).

Reageer