Wat vinden jullie van 14 en 17?

  • 23 August 2023
  • 10 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Vinden jullie 3 jaar een te groot verschil of kan het volgens jullie wel


10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou niet zeggen dat 3 jaar een groot verschil is als jullie beide volwassenen waren maar voor de leeftijden die jullie nu zijn wel. Een 17 jarige is gewoon een stuk volwassener dan een 14 jarige. Dit kan leiden tot misbruik. Vooral als de 17 jarige 18 wordt en de dan 15 jarige nogsteeds een puber is. Ik zou het zelf niet doen. 

Prc wat @Lamp.ie  zegt.

jullie leeftijd is niet het probleem dat is namelijk maar een getal. Het probleem is dat 17 jarige vaak andere dingen willen en verwacht dat 14 jarigen. Je moet je dus wel helemaal op je gemak voelen bij deze persoon en niet het gevoel hebben dat omdat iemand ouder is je ook moet doen wat hij of zij wil. 

Reputatie 2
Badge

Ik zou dit gewoon vol proberen te houden want het verschil is niet te groot maar pas inderdaad wel een klein beetje op. Als dit goed voelt moet je het zeker voortzetten

Reputatie 1
Badge

3 jaar is niet zoveel. ben zelf ooit verlieft geweest op iemand die 4 jaar ouder was(niks geworden)

Reputatie 3
Badge +2

Het is inderdaad oppassen, maar het kan wel als je hem maar vertrouwt en je nee durft te zeggen. Ik en mijn vriend schelen 5 jaar, maar het werkt goed tussen ons.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @pixeldreams_ , dat is een te groot verschil, de 17 jarige is een stuk volwassenen en verder in zijn leven dan de 14 jarige. Ik ben het eens met @Lamp.ie en @LaurenW.

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7

het valt wel mee, je moet alleen zeker weten dat je je echt op je gemak voelt bij die persoon. de ouders van @OnbekendeAnnoniem  zijn met 17 jaar leeftijdsverschil getrouwd dus het zou wel kunnen ;)

-een.meisje.dat.van.duits.houdt

Wat @een.meisje.dat.van.duits.houdt zegt klopt, mijn ouders schelen bijna 18 jaar (dus 17 jaar). Maar mijn ouders waren toen niet in de puberteit, kan ook niet wat dan was me ma 4 maanden oud en me vader al 18 jaar 🤣. Als jij je fijn voelt bij die persoon, dan kan het wel. Maar ik moet wel zeggen dat er een verschil is tussen een leeftijdsverschil als je volwassen bent en wanneer je een puber bent.

 

Reputatie 3
Badge

ehh? Om nu te daten, ja, maar later zou het 20 en 23 zijn, snap je?

Reputatie 2
Badge

Heey

Ik vind 3 jaar wel cv, als je jullie daar allebij comfortabel bij voelen zou ik het gwn proberen.

(Er zit ook 8 jaar verschil tussen mn ouders xx)

SUC6 XX

Reageer