Vraag

Wat vinden jullie meisjes aantrekkelijk aan jongens?

  • 17 June 2022
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Badge

Hey,
Ik ben zelf een jongen van 16 jaar en ik vroeg me af wat meisjes aantrekkelijk/mooi vinden aan jongens.
Is het meer het uiterlijk of vooral het innerlijk en zo ja wat vinden jullie dan leuk?
En wat vinden jullie het liefste/mooiste/leukste wat een jongen voor jullie kan doen?
Bijvoorbeeld trakteren op een ijsje ofzo?


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik vind vooral het innerlijk belangrijk maar ook wel een beetje het uiterlijk. Je hoeft niet heel knap te zijn ofzo. Het leukste is wel als hij dezelfde humor heeft en lief is, maar ook aardig tegen andere mensen, en niet heel anders doet bij zn vrienden zoals stomme opmerkingen maken om stoer te zijn yk. 
En ook dat je hem echt kan vertrouwen en dat hij luistert naar je, en ik vind t ook echt irritant als iemand de hele tijd op zn telefoon zit, aandacht geven is ook heel belangrijk👍👍

Ijsje kopen is heel leuk!
Als je elkaar al goed kent dan voor haar verjaardag een ketting, armbandje of knuffeltje geven. Maar dat is wel persoonlijk dus je moet wel kijken wat diegene leuk vindt. Eten is ook altijd goed.

En nog iets wat ik heel leuk vind is als hij je knuffels (hugs) enzo geeft en enthousiast is

Het verschilt natuurlijk per meisje, 

maar wat ik het aantrekkelijkst aan een jongen vind is als ze je kunnen laten lachen, als hij niet respectvol is naar meiden + als hij aardig is en als hij niet te arrogant is.

 

als je een meisje vlinders in haar buik wil geven moet je haar haar achter haar oor doen, staarwedstrijd, als je close bent knuffels geven en random ¨perrongeluk¨ tegen haar aankomen

 

Badge

hoi,

ik vind het vooral belangrijk dat jongens lief zijn en humor hebben. 

een tip is blijf gewoon jezelf

Ik vind het allebei belangrijk eigenijk. 

Ik heb een jongen leren kennen die ik heel knap vind maar elke keer als we elkaar zien is er gewoon geen klik. Hij is heel rustig en ik ben best druk.  Zijn vriend is minder mijn type qua uiterlijk ( wel gewoon een leuke jongen om te zien,  maar gewoon minder mijn type) maar wel super leuk.  Nu vind ik hem daarom ook knapper. Ik zou eerder met hem gaan dan met de eerste jongen. Maar als ik iemand niet aantrekkelijk vind gaat er niks gebeuren.  

 

Ik hou van jongens die lekker veel energie hebben.  Die mee gek doen.  Die me ook op mijn nummer kunnen zetten.  En me plagen. 

Het liefste wat een jongen kan doen is denk ik trots zijn op mij.  Dat je merkt dat iemand echt blij is dat hij met jou is.  En kleine dingen onthouden.  Een ijsje kopen hoeft niet,  dat kan i zelf betalen.  Maar zijn trui geven als ik het koud heb vind ik 💕

 

 

Reageer