Skip to main content
Vraag

wat vinden julie als meisjes meer belangrijk

• August 1, 2026
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vinden Julie als meisjes belangrijker dat jongens mooi/knap zijn OF dat jongens  :lief ,aardig ,lief voor andere zijn enzovoort zijn 

8 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 1, 2026

Natuurlijk lief en aardig, dat is het belangrijkste.  Dat gaat voor. Uiterlijk komt pas daarna. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2026

Oké Tnx yusa

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 1, 2026

Dat ze lief zijn 

Dat ze respect hebben voor het meisje als ze bijvoorbeeld ongesteld is en bij andere dingen doe wat het meisje waar je mee bezig bent  als date  gewoon te doen hoe voor beide fijn is.

Ga niet meteen met het meisje naar bed want sommige denken daar meteen aan.

Maar het meisje nooit pijn zullen doen. 

Laat het meisje zijn hoe het voor haar het fijnste is  dan ga je een gelukkig relatie krijgen kan ik je vertellen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2026

TNX NN15000

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

Nou ik vind het belangrijk dat een jongen respect heeft voor het meisje, haar grenzen respecteert, maar zelf vind ik door mijn temperament dat je lief mag zijn, maar niet overal ja op knikt en zegt. Ik vind het zelf belangrijk dat een jongen ook een sterke eigen mening geeft. Vooral als je net als mij temperament heeft kan soms te lief overkomen als dat je het snel saai kan gaan vinden. 

Maar respect vind ik het belangrijkst dat een jongen voor een meisje heeft.

Hopelijk vond je dit een goed antwoord😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

Tnx spicey 

Cristal
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

Heyy

Als jongens aardig zijn ook gewoon tegen andere jongens, meiden en volwassenen. Niet stoer proberen te doen met vrienden, je moet gewoon jezelf zijn. Ook als je een beetje goede humor hebt

Alsjeeee

Anoniem_222
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

Persoonlijkheid komt altijd eerst. meiden willen een lieve jongen, die hun snapt en met hun kan praten, die haar respecteert, etc. Uiterlijk komt daarna pas!