Vraag

Wat vinden jongens een afknapper van meisjes?

  • 4 January 2018
  • 10 reacties
  • 774 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Wat vinden jongens nou echt heel onaantrekkelijk van meisjes? Ik ben 14 jaar en ik heb niet echt een serieuze relatie gehad.
Doei! Groetjes van anoniempje

10 reacties

Hoi Ikbenanoniem2468,

Ik ben zelf een meisje, dus weet niet wat jongens wel aantrekkelijk of niet aatrekkelijk vinden. Maar het verschilt denk ik per jongen. Ik heb weleens gehoord dat er een jongen was die niet van chockers houdt, een ander houdt weer niet van meiden die sportief zijn en nog een ander houdt weer niet van blonde meiden (haha like me :P).

Het ligt er dus echt aan wie je voor je hebt. En hier is een hele tijd geleden op dit forum gezegd ‘Jouw tijd komt nog wel’, en dat heb ik altijd onthouden. Nu is mijn tijd er echt (heeel veel aandacht van een stuk of 5/6 jongens gekregen in 2017, nu een relatie hebben). Dus wat ik jou wil meegeven: jouw tijd komt nog wel, echt waar!

Succes en het komt echt goed!

Suzan (15) xx
Dankje Suzan ^_^
Een gigantische bos schaam haar, een beetje mag maar kaalheid vinden jongens meestal het mooist en het geilst

Hoi!
Wat vinden jongens nou echt heel onaantrekkelijk van meisjes? Ik ben 14 jaar en ik heb niet echt een serieuze relatie gehad.
Doei! Groetjes van anoniempje

Piercings,  oorbel mag wel enz. Tattoeages.

Reputatie 2
Badge +3

piercings tatoos veel schaamhaar

Reputatie 2
Badge +1

heyy!

ik ben een meisje van 13  en ik vind een een afknapper bij jongens tattoos heel veel en piercings maar wat ik aantrekkelijk vind is skaterboys! Dus miss leren skaten?

xx Me 

Reputatie 3
Badge +3

HC scooter meisjes mogen echt stikken

 

De groeten

Reputatie 2
Badge +1

HC scooter meisjes mogen echt stikken

 

De groeten

ahahahahaha

 xx me (een meisje)

Roken.

maar als ze rookt en ze is toch wel leuk dan is dat zo.

 

Reputatie 2
Badge +1

Roken.

maar als ze rookt en ze is toch wel leuk dan is dat zo.

 

nee man dat is niet leuk roken is echt slecht!

 

xx me (een girl)

Reageer