Vraag

wat vinden jongens aantrekkelijk en niet aantrekkelijk bij meiden

  • 14 June 2023
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik vroeg me dus af wat jongens aantrekkelijk en helemaal niet aantrekkelijk vinden aan meiden graag zo veel mogelijk antwoorden


7 reacties

Badge

Dikke billen grote tieten vinden de meeste aantrekkelijk 

Badge

Mooi gezicht, blonde haren, grote borsten, dikke billen.

Reputatie 3
Badge +3

Ja eigenlijk wel wat de bovenste mensen zeggen 

Reputatie 2
Badge

Mooie ogen, blond, mooie lach en als ze het hebben een mooi lichaam en trouwens sportief zijn, hygiene en lekker ruiken

Reputatie 3
Badge +1

Hey Emma om eerlijk te zijn zijn er veel jongens erg oppervlakkig of laten ze dit blijken, maar meeste jongens vinden in de realiteit niet zo. Want wat die gasten boven mij zeggen vind ik wel gek ik ga zelf veel meer op innerlijk en val volgens mijn vrienden vaak op lelijke meiden (dit vind ik zelf zeker niet). Meeste jongens vinden een mooie kont zoals meeste zeggen wel mooi, maar dat heb je vaak al snel hoor dus maak je daar geen zorgen om. Maar ik vind zelf vooral de lach van een meisje het belangrijkste punt en daarbij ook het gezicht en het haar 😄. Ik hoop dat deze reactie helpt, maar ik zou vooral niet onzeker zijn gewoon jezelf verzorgen en er komt vast een leuke jongen op je pad. ❤️

Reputatie 4
Badge +2

hey! je moet je echt niet te veel aantrekken van wat de jongens bij deze topic zeggen, en je moet jezelf ook niet onzeker gaan maken als je dat van plan was want heel veel dertienjarige viespeukjes schreeuwen maar dat ze een meisje willen met grote tieten en een grote kont maar een dunne taille en blond haar, maar hebben zelf nog niet eens baardgroei

 

Ik vind dat het meer gaat om persoonlijkheid en uitstraling dan uiterlijk, als jij uitstraalt dat je van jezelf houdt en een aardig persoon bent trekt dat veel betere mannen aan dan gewoon grote tieten. Een man die alleen op uiterlijk valt is meestal ...een bepaald type.

  je moet jezelf nooit aanpassen voor andere mensen! het gaat vooral om persoonlijkheid, maar ik moet wel zeggen dat er schoon en verzorgd uitzien geen kwaad kan. Schoon haar, niet stinken etc.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik ben het eens met @miaomiao en @123Kip en het belangrijkste is dat je vooral lekker jezelf bent!  Veel luitjes hebben allerlei babbels over uiterlijk enzo zoals de anderen al zeiden. En als je er zelf tevreden mee bent hoe je je bijvoorbeeld kleedt en voelt dan is dat al helemaal top! Ik zou vooral willen dat mijn liefde zich fijn bij mij voelt en een klik willen. Humor, interesses, hobbys en nog veel meer maken iemand aantrekkelijk wat mij betreft. En iemand die gewoon is wie ze is:). Uiterlijk is mooi natuurlijk, maar er zijn wel 1000 "uiterlijken" die super mooi zijn vind ik. Daar kun je geen algemeen antwoord op geven. Maar het gaat om veel meer dan alleen hoe je er uit ziet.  Zo veel mensen zoveel smaken toch 😉

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer