Vraag

wat vind ze van mij??

  • 10 March 2021
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Badge

Het begon allemaal 2,5 jaar geleden....... toen kwam ik op een school waar ik met een meisje in de klas kwam die ik vanaf het begin af aan al leuk vond.(Ik ben zelf trouwens een jongen). Ze staard(e) ook heel vaak naar mij, toen ik daar een keer iets van zei ontkende ze. Ongeveer 7 maanden geleden heb ik haar verkering gevraagd, het antwoord was: er zwemmen meer vissen in de zee. Ik heb tot op de dag van vandaag geen idee wat ze ermee bedoeld, hierna moest ze niks meer van mij hebben. Ik ben al zo een 5 maanden goed bevriend met een ander meisje (niks in de richting van liefde ofzo) en 4 maandmaanden geleden vroeg het eerste meisje dus of ik een Crush heb op die andere, mijn antwoord was nee, want dat is niet zo. Hierna hoorde ik zoals ervoor weer helemaal niks van haar. In de vorige schoolvakantie had ze mij 2 keer gebeld, ik was te laat om op te nemen maar waarschijnlijk was het een prankcall. Ook vandaag op school had ik weet door dat ze naar me zat te staren, ik heb het expres genegeerd. Mijn vraag aan jullie is: heeft iemand van jullie misschien enig idee wat ze nu echt van mij vind? Want ik weet het echt niet meer. Alvast heel erg bedankt!


1 reactie

Hoi, het is zeker een interessante situatie.

Het kan zijn dat ze je een beetje aan het lijntje wil houden door middel van die vragen enzo en de (waarschijnlijk) prankcalls. Wat hier echter niet bij past is het staren. Dat duidt namelijk op interesse in jou, maar dan had ze in principe wel ja gezegd toen je haar verkering vroeg!

‘Er zwemmen meer vissen in de zee’ houdt in dat er nog genoeg andere meisjes zijn en dat jullie geen match zijn. Kortom: nee, maar er komt wel iemand anders op je pad. Een soort verzachte afwijzing.

Wat je zou kunnen doen is vragen waarom ze zo vaak naar je staart. De kans op een antwoord is klein maar dan weet ze dat het opvalt. Heb je nog een crush op haar eigenlijk? Zo niet, dan gewoon ‘afscheid van nemen’ in de zin van, zij gedraagt zich raar maar ik laat me niet beïnvloeden.

-eenanoniemejongen1

Reageer