Vraag

wat vind ze nou van me?

  • 25 October 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goeie dag mensen van het goede leven,

 

Ik zal het verhaal zo kort mogelijk houden voor jullie. Het komt er op neer dat ik een meid al heeeeeel lang leuk vind(sinds groep 7 en zit nu op mbo). Elke dag dat ik haar zie word ik weer verliefd en weet ik van gekheid soms niet meer wat ik moet doen. Zo ook deze zomer…

... we waren op vakantie samen met onze gezinnen en het gezin van een vriendin van haar. We hadden het erg leuk ondanks de corona dat we haast niks konden. De eerste avond was rustig maar op de tweede hadden we al een kampvuur. Hier kwamen zoals bij elk kampvuur een paar geinige verhalen naar boven. Tot zo ver nog niks aan de hand. Maar opgeven moment waren wij nog met z'n tweeën en vroeg op geven moment hoe zij naar mij keek. Toen zei ze een normale leuke jonge. En toen moest ik het van zelf sprekend ook tegen haar vertellen en zei ik dat ik haar wel iets meer als een normale leuke meid vind. Toen werd ze een beetje rood en zei dat dat nog niemand(behalve haar ouders) ooit tegen haar heeft gezegd. Toen legde ik uit dat ze omdat ze zo mooi is erg populair is en jongens dat moeilijker vinden om er op af te stappen. Die week hebben we een paar activiteiten gedaan waar we elkaar aardig aan het uitdagen waren. Maar ook tijdens de activiteiten hebben we elkaar, naar mijn idee, vaak op een bepaalde manier aangekeken. Maar als er vrienden bij waren liet ze er niks van merken. Op de terug reis vroeg ze of ik bij haar in de auto kwam zitten. Natuurlijk wilde ik dat en hebben we de reis samen op de achterbank door gebracht en hebben we die avond bij haar thuis verschillende spelletjes gedaan waarmee we elkaar lekker konden plagen. Maar na de vakantie spreek ik haar amper. Dit komt natuurlijk ook door zelf. Maar hoe kan ik subtiel vragen of ze weer een keer mee gaat met een  activiteit? En hoe zou ze mij nou op dit moment zien? 

 

Alvast bedankt voor het helpen


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

heyy

omdat je haar leuk vind ben geneigd om niet alles goed te zien en alles wat er ook maar op kan lijken aan te pakken als ze vind me leuk,(doe ik zelf ook) 

daarom kan ik ook niet zien hoe ze je ziet en of ze een relatie wil, nou zei je dat je haar na de vakantie niet vaak ziet. woont ze verweg? zitten jullie niet bij elkaar op school het is handig om dat er ook in te vermelden! maar als je haar een keer mee uit wil vragen zou ik zeggen op whatsapp zeg je een keer dat je elkaar al lang niet hebt gesproken en dat je haar mist ( dit kan je weg laten of even kort benoemen niet hier als te veel in op gaan ) en of ze een keer langs kan komen bij jou of jij bij haar als ze daar op reageerd dat ze daar geen zin in heeft vind ze je waarschijnlijk niet leuk en als ze het wel wil vind ze je in elk geval aardig dit heeft trouwens alleen zin als ze dicht bij woont. woont ze toch ver weg zet het er dan bij en geef ik wel nieuwe tips!
hopelijk heb je er wat aan

 

kuzz

Reageer