Vraag

Wat vind jij van dit leeftijdsverschil

  • 23 December 2022
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Oke, dus ik vind iemand leuk en hij is mijn halve leeftijd ouder dan mij. Mijn moeder vind het goed maar hij vind mij ook leuk maar twijfelt daarom omdat hij gaat werken met kinderen van mijn leeftijd en het daarom naar zijn mening niet echt handig is, maar hij wil wel graag een relatie omdat we zo goed bij elkaar passen. Ik heb namelijk een erg bijzondere persoonlijkheid, en dat is zijn type alleen zijn er weinig zoals mij. (Duister, dominant etc. etc.) en ik zoek iemand zoals hem.

 

Geef je mening, waarom wel en waarom niet, geen oordeel.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou het nog wel eens goed met elkaar bespreken, vooral omdat hij nog twijfels heeft. En het is gewoon zo dat bij een groot leeftijdsverschil de kans dat het stuk loopt veel groter is, vaak ook omdat je allebei meestal op een heel ander punt in je leven staat (de een gaat nog naar school, de ander werkt al, dat soort dingen).

Als jullie het allebei graag willen zou je het kunnen proberen maar ik zou er nog wel heel goed over nadenken.

Reputatie 7
Badge +15

Mag ik weten hoe oud jullie zijn, 

is het 8 jaar 16 jaar,     
6 jaar 12 jaar 😅
9 jaar 18 jaar 

7 jaar 14 jaar? 

ik zou het gwn proberen Liefde=Liefde  maar onthoud wel daar het anders kan zijn met zo’n groot leeftijdsverschil, 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @YesYesImACreep

Als hij ouder is dan 18 en jij minderjarig bent is het illegaal. Maar jouw moeder vind het goed. Ik snap het wel dat hij het lastig vind. Ik denk dat als het echt goed klikt tussen jullie dan kan het wel. Kijk ff of het goed gaat, aangezien hij in een andere periode van het leven zit dan jij.

xx Eenmeisje004 

Reageer