Vraag

wat vind hij romantisch?

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Badge +2

Hey hallo! Ik en m’mijn vriend zijn volgende week een jaar samen en hij heeft wat dingen gepland staan voor die middag, ik wil hem verrassen, mijn plan was om rozen te halen voor hem, is dat leuk/ romantisch? Voor de jongens, zouden jullie het leuk vinden als een meisje dat zou doen? En zijn er meer dingen die ik kan doen om hem te verrassen? Ik weet per ongeluk dat hij heeft geregeld dat we voor het eerst kunnen logeren (wel samen op vakantie geweest en samen geslapen) zou ik voor die avond nog iets kunnen doen? Zat zelf te denken aan iets van massage olie kopen en hem dan te verwennen maar is dat wel leuk?


3 reacties

Badge

Hey @Gwnnn,

 

Ik ben zelf een jongen, dus ik kan je hopelijk prima de weg wijs maken!

 

Terugkoppeling op vraag 1 en 2:

Jazeker! Hij zal het vast erg appreciëren. Ik zou het zelf ook erg lief vinden om rozen te krijgen, maar dat verschilt per jongen.

Terugkoppeling op vraag 3:

Er zijn talloze manieren om hem te verrassen. Alleen zoals eerder gezegd, het verschilt allemaal per jongen. Ikzelf zou alles geweldig vinden en appreciëren. Maar dat ben ik. Laat je fantasie en creativiteit in de vrije loop en wie weet komt er wat geweldigs uit!

Terugkoppeling vraag 4: 

Verschilt wederom per jongen. Als het maar uit je hart komt en met liefde is.

 

En alvast van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Maak er iets leuks en onvergetelijks van samen!

Ik hoop dat ik je heb geholpen!

Met vriendelijke groet,

Hotelwasbolkon

Reputatie 2
Badge +1

mij lijkt alles wat ik krijg leuk, en dat maakt me niet eens uit, als ze maar de tijd voor me neemt om iets met me te doen!

-Me

Hey,

Dat van die rozen is een leuk idee alleen dat vind ik meer iets wat een jongen/man aan een meisje/vrouw heeft. Dan kan jij het natuurlijk nog steeds doen maar ik bedoel straks heeft hij ook bloemen voor jou gekocht. Zou het niet leuk zijn om iets wat echt speciaal van jullie is te doen? Dus stel jullie gingen samen voor jullie eerste afspraakje naar de film dat je filmkaartjes regelt in de zelfde bioscoop ofzo, ligt er natuurlijk aan wat echt typerend voor jullie is. Of een hobby of iets waar jullie elkaar hebben leren kennen?

Hoe dan ook veel succes!

Lucas

Reageer