Skip to main content

Hey iedereen ! Ik heb een vraagje mijn vader is sinds juni 2017 overleden sinds al die tijd is de vriendin van me vader er altijd voor me en ik wil haar iets speciaals geven niet te duur maar op internet kan ik niks vinden wat echt voor haar is want ze is niet echt mijn stiefmoeder maar ook zeker niet zomaar een vriendin en ze voet wel meer voor me dan alleen de vriendin van me vader iemand ideeën wat ik haar zou kunnen geven ?dank jullie wel alvast! 

heyy

wat lief van je dat je dit voor haar wilt doen!

ik ken haar natuurlijk niet zo goed als jij haar kent, want ik weet niet zo goed waar ze van houd of wat ze graag doet.

ik heb voorheen mijn moeder wel eens bedankt, ik heb toen een brief geschreven ook heb ik op lucardi een ketting besteld. op lucardi heb je ook veel kettings voor een goedkopere prijs en veel verschillende soorten.

ook ben ik een persoon die erg van foto´s houd en dat soort herinneringen dus misschien is een fotolijstje met een foto van jullie 2 samen ook nog een leuk idee.

veel liefs,

Hey girafje heel erg bedankt voor je rea een brief schrijven is niks voor mij haha en een ketting met iets ook niet want zo close zijn we ook weer niet helaas hopelijk komt dat en drm is een fotolijsten ook niet iets en het moeten eigenlijk dingen zijn die in de winkel te koop zijn lang verhaal door me moeder hopelijk heb je nog een idee groetjessss

Heyo,

Wat leuk dat je de vriendin van je pa wat wilt geven als bedankje.

Wij zijn altijd gek op het maken van pakketjes. Vroeger gingen we altijd met ze drieën (oma, opa, en ik) eerst naar de Action om een mand of bak te kopen en vervolgens gingen we daar van alles in doen. Iedereen vind een mand met leuke dingen, of eten en drinken erin leuk toch?

Of je zou een klein beeldje voor haar kunnen kopen. Een beeldje is er altijd en ze kan het een mooi plekje vinden. Je zou daar een kaartje bij doen waarin je haar bedankt. Dat zal ze vast wel leuk vinden.

De prijs is voor beiden helemaal naar eigen keuze. Je kan een leuk zelf samengesteld pakketje maken al van €15,-. Wij zelf zitten meestal op een bedrag van €25/€30,- maar dan heb je ook echt een grote mand met vol leuke dingen erin.

Een beeldje is meestal wel wat aan de dure kant. Iets richting de €50/€70,- als start. Ja je kan ook beeldjes vinden voor goedkoper, maar die zijn wel vaak een heel stuk kleiner. 

Trouwens een bos bloemen, en een leuke kaart zijn zeker ook gewoon goede opties, of misschien vind ze wel een boek heel leuk.

See ya!

Spookyzx. 

Koop gewoon de goedkoopste chocolade reep en klaar is Kees. Of ga even bij iemand die je kent aanbellen en vragen of ze gratis chocolade hebben. Dat is het goedkoopst 

groetjes willamaniay

Reageer