Skip to main content

neem aub ff de tijd om dit te lezen:)                   k heb nu al n tijdje een jongen op snap hij zit bij n vriendin van me in de klas, we hebben nu net iets meer dan n maandje cc.  eerst waren we gw normaal aan t praten enz als gw vrienden en toen uiteindelijk ging k gw als k me verveelde n random hartje sturen om te kijken wat ie zou reageren, dat was n de tijd dat k nog niet echt wist of k m leuk vond. maar hij stuurde t ook terug enz en we werden steeds closer.  en ik begon m eig steeds leuker te vinden. nu weet k eig wel zeker dat k m leuk  vindt maar hij geeft gw echt mixed feelings want soms zegt ie dingen waardoor k m nog euker vindt en soms zet ie dan dingen op zn vh waar k heel onzeker van wordt wat ook wel aan mij ligt maar oke. maar hij geeft ook wel t gevoel alsof ie mij ook leuk vindt maar k weet niet wat k moet doen.  dus ja drm deze topic want k heb echt hulp nodig 

kusjaassss

Hij is verliefd op je 

Stuur hem nog een hartje

Als hij dan nog een hartje (of zo iets)terugstuurt dan is hij echt verliefd op je


t is dus dat hij n ander meisje leuk vindt maar k heb nu weer cc met mn ex en k heb n zieke zwak voor hem t voordeel is dat hij me ook nog leuk vindt alleen kunnen we niks meer hebben door de afstand want daar worden we allebei niet blij van want zijn ouders doen lastig erover dat hij naar mijn komt enz:\

 


Reageer