Vraag

wat moet je zeggen

  • 27 December 2019
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

heyyy

ik wil dus een chat nr een jongen sturen.

maar ik weet dus niet goed hoe je een gesprek kan beginnen zonder dat het suf of wanhopig klinkt.

Iemand tips over wat ik zoal kan sturen???


5 reacties

Hallo d.anoniem :)

Je kunt wellicht gewoon begroeten en daarna over jou leven maar ook over zijn leven hebben en of het goed gaat en dat soort dingen.

-Dr8gon99

Zeg gewoon hi, hoi of hee ofz. Als hij reageert vraag je hoe het gaat. Als het slecht gaat vraag je wat er is. Als het goed gaat vraagt hij wss ook aan jou hoe het gaat. Zeg dan gwn hoe het gaat. Gewoon basic stuff. Je kan ook zorgen dat je een smoes hebt om tegen hem te praten bvb iets met een toets of hw. Zorg dat je aardig bent, want de meeste jongens zijn zo wanhopig dat ze een boom zouden zoenen als die boom aardig was tegen ze. :p

Het belangrijkste is dat je niet te lang wacht en dat je tenminste iets stuurt. Beter iets dan niets en wat je dan stuurt is minder belangrijk.

Heyy

Je kunt iets sturen bv gewoon '' het hoe gaat ie'' en als ie dan gewoon antwoord het gesprek verderdien en als hij zegt bv '' wat moet je '' zeggen dat het je 8 jarig nichtje was ofzo.

“Zorg dat je aardig bent, want de meeste jongens zijn zo wanhopig dat ze een boom zouden zoenen als die boom aardig was tegen ze. :p”  ja dit dus.. 

 

App hem over random dingen zoals school, hoe zijn vakantie was. Wees gewoon aardig en toon interresse. Als hij voor je valt dan komt alles vanzelf wel vanuit zijn kant. Maar wat je ook doet, hou hem niet aan het lijntje! Meeste jongens haten dat en dan ben je oprecht alles kwijt. Helaas zijn sommige jongens wel zo dom in er voor te vallen. 

Reageer