Vraag

wat moet ik zeggen tegen mijn vriendin als ik geen vrienden meer wil zijn

  • 13 March 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi jongens

Ik heb een probleem ik heb dus een vriendin (ik ben gay dus het is ''een vriendin'' niet mijn vriendin)

En ik voel de Spark niet echt meer en wil geen vrienden meer zijn

We hadden dus vandaag ruzie en toen heeft ze dit tegen de docent gezegd om het op te lossen waar ik geen zin in had

Want ik geef haar al langer hints dat ik zonder haar wil doorgaan maar toen hadden we een gesprek met onze docent en mijn vriendin en het ging over vrienden maken en vriendschap en ik vind dat ik duidelijk ben geweest en dacht ze wel doorhad dat ik geen vrienden meer wou zijn  maar toen wachtte ze voor de deur op mij omdat ik nog wat tegen een docent zei en deed ze alsof er niks aan de hand is en ik weet niet wat ik nu moet doen want hoeveel hints ik ook ga geven gaat ze he te niet snappen dus wat moet ik nu doen

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

heyy

klinkt lastig zeg.. je kan misschien ook gwn het contact laten verwateren en haar een beetje gaan ontlopen maar misschien voelt zij zich dan wel gekwetst en wil ze met je praten. je kan het ook tegen haar zeggen dat is niet hard maar wel duidelijk. zij wil nog wel bevriend zijn met jouw dus wees aardig tegen haar als je de vriendschap uitmaakt het kan haar veel pijn doen en dat zou je haar niet moeten gunnen want ooit waren jullie wel vrienden!

veel sterkt eb suc6 ik hoop echt dat dit een beetje helpt :)

Liefss F

Reageer