Vraag

Wat moet ik nu?! Hoe moet ik hiermee omgaan?!


Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was stom op school ben ik bezig met een project over de natuur en ik zit dus in het groepje dat ik wilde want ik had het onderwerp daarvan zelf bedacht alleen nu zit daar dus iemand laten we haar K noemen in die was de hele week ziek en ik was de hele week blij. Nou ik heb dus weer meer een band opgebouwd met mijn klas en dat zag K en K vind dat zijzelf niet goed in de groep ligt dus zij heeft mij vandaag naar beneden proberen te halen en goh het is haar gelukt zij manipuleert mensen nogal vaak. Nou mijn groepje stelde voor om een whatsapp groep aan te maken maar ik heb dus geen sim-kaart dus ik stelde voor om dat via google hangouts te doen waar we ook online lessen volgden in coronatijd maar K zei dat dat niet handig was en nu zit heel mijn groepje in een whatsapp groep behalve ik dus ik ben nogal boos.

 

Ik vertel even wat meer over K haar manipulatie.

Ik was een klasgenoot B van mij aan het leren om op eigen benen te staan omdat ze het niet voor zichzelf opnam en altijd alleen stond en K die ging B claimen en K heeft B zo gemanipuleerd dat K B niet meer kwijt kan raken en dat ze dus altijd een vriendin heeft en nu is B heel afhankelijk van K en ik heb vandaag  besloten dat K mijn vriendin niet meer is!


14 reacties

Badge

Ik zou eigenlijk gewoon dat zo snel mogelijk melden aan u leerkracht van dat ze u zo behandelt en dat whatsapp groepje dat is eigenlijk een soort van pestgedrag vindt ik. Ge moet u echt niet schamen om dat te vertellen. Veel succes 

xx

Reputatie 7
Badge +19

K roddelt dus over mij en ze heeft over mij gezet dat ik kan stikken in mijn huid en ik vind dat heel erg en ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan we hebben besproken met meester en we gaan er niet meer over praten en het project gaat via school ik heb de neiging om mezelf pijn te gaan doen of dat het verder gaat maar dat wil ik niet

Reputatie 3
Badge

Hoii, 

neem je eigen advies aan, zoals je B leerde.

kom voor jezelf op. Zeg dat je het niet oke vind dat er geen rekening met jou gehouden wordt, geef dit ook aan aan de leraar.

Hey,

Ik heb niet echt tips, behalve dat m'n broertje ook geen sim kaart heeft maar wel whatsapp. Het kan dus op een of andere manier wel

Reputatie 7
Badge +19

Heb  ik gedaan maar K zat vol in zijn en mijn gezicht te liegen

We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst.😑

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

Ik heb niet echt tips, behalve dat m'n broertje ook geen sim kaart heeft maar wel whatsapp. Het kan dus op een of andere manier wel

Nou nee dus want mijn ouders doen veel met privacy Enzo dus heb ook geen tiktok google facebook snap sociale media en nog veel meer en daar hebben ze me ook mee gepest

Reputatie 7
Badge +19

Ja bij mij exact het zelfde wel toevallig

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal begrijpelijk dat je dat vind van dr ! Wat flauw ook allemaal zeg.  Ben het me je eens !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hey wat naar dat mensen je pesten. Ik zit zelf ook niet helemaal in de groep en dat voelt best alleen. Dat begrijp ik. Wat vervelend van k dat ze haar probleem zo probeert op te lossen waar jij de dupe van wordt. Heel veel succes er mee en doe alsjeblieft jezelf geen pijn. 

Liefs magnetronbakje❤️

Reputatie 7
Badge +19

Ze hebben noggeklootmet dat bordje maar het is goed afgelopen en het bordje is heel mooi wacht ik maak FF wat foto's. Als het tegen de regels is verwijder het dan a.u.b KT.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

De voor en achterkant.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Wat mooi !!  Prachtig echt  <3 !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Dank ik ben nu weer weg stomme ouders.

Wilhelmavemela.

Reageer