Skip to main content
Vraag

wat moet ik hiermee? (one sided love)

• July 7, 2025
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb een vriend, hij is een jaartje ouder dan mij, ik ben 12, hij 13. hij is al sinds groep 7 verliefd op mij. maar ik niet op hem. wij zijn best wel goede vrienden maar telkens als we gaan afspreken gaat hij aan mij zitten. niet per se aan mijn prive delen bedoel ik, maar hij doet zovan: (hij legt zijn hand op mijn dij en zegt): jij hebt echt dikke benen! hij praat ook telkens over dat als we een keer gaan logeren dat we allemaal rare dingen gaan doen etc. ik vind het een beetje raar maar ik wil niet raar of boos overkomen op hem. hij is nogal wel erg gevoelig. we waren ook een keer een spel aan het spelen, ik deed iets verkeerd en hij deed zijn hoofd helemaal tegen de mijne aan. ik en hem gaan namelijk een keer logeren op een camping met zijn ouders. word wel leuk maar hij gaat praten over sex, over pijpen, over aflebberen enz..

soms vind ik het wel grappig (als sarcasme) maar laatst meende hij het want hij zei: ik wil alleen sex als jij het ook wilt hoor.

en hij is wel echt aardig, maar soms is hij gewoon.. anders? ik weet niet hoe je het moet zeggen. zegmaar je moet wel zin hebben in hem. als je denkt: ik wil niet met hem afs want dan doet hij dit weer enz. dat heb ik namelijk heel erg vaak.

wat moet ik doen/zeggen om dit half te stoppen?

3 reacties

• July 8, 2025

Hey jullie zijn veel te jong voor seks dus zeg gewoon duidelijk tegen hem dat hij moet ophouden. Ik snap het, hij zei alleen als jij wil maar toch. En je hebt geen dikke benen denk ik hoor😉😅

Groetjes Ducklover27 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025

Hoii ​@Hallo hoi  

Als jij het heel vervelend vind dat hij je steeds zoals dat aanraakt zal ik het wel duidelijk tegen hem zeggen dat je dat niet fijn vind, En ook dat hij opeens over seks Enzo begint tegen jou, en jij je daar ook oncomfortabel bij voelt zal ik dat ook duidelijk tegen hem zeggen dat je dat allemaal niet fijn vindt. Wees duidelijk over je grenzen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Hallo hoi  🌸

Wat je nu vertelt over je vriendje voelt echt niet fijn. Het is heel begrijpelijk dat dit je onzeker en misschien een beetje bang maakt. Ook al is hij aardig, zijn gedrag past niet bij iemand die echt aandacht en respect voor jouw grenzen heeft.

Je lichaam en gevoelens zijn belangrijk ook als je nog maar 12 bent. Seksuele opmerkingen, aanrakingen op je dij of praten over seks terwijl jij daar niet klaar voor bent, zijn niet oké. Je hoeft daar niet blij mee te doen, zelfs niet als hij het stijl je leuk bedoelt of zegt dat hij sensitive is.

Hoe gaat het nu met je, en hoe ben je er mee om gegaan?

xx liefs Wolf 🐺