Vraag

Wat moet ik hem geven voor zijn verjaardag?


Reputatie 1
Badge +1

Heyy, daar ben ik weer

 

Ik zit in een soort van crisis (of misschien overdrijf ik een beetje). Mijn vriendje wordt eind mei 16 en ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven! Als ik hem vraag wat hij wil voor zijn verjaardag, zegt hij alleen: "Maakt niet uit, ik ben al blij omdat jij komt" en daar heb ik natuurlijk niks aan!

Hij gaat binnenkort bij de Efteling werken, dus ik zat al een beetje te kijken op de website maar daar kon ik niks vinden qua cadeaus (waarschijnlijk moet ik gw effe langs Efteldingen gaan ofs hahaha) en op Bol.com hebben ze alleen maar bordspelletjes en sprookjesboeken en van die kerstdorp miniatuur dingen, en ik ga hem geen boeken geven en ook geen miniatuur shit, en ik heb geen flauw idee of hij van bordspelletjes houdt maar dat vind ik een beetje saai om te geven.

Hij houdt/hield ook van vissen, en hij is best muzikaal. In de vorm van gitaar en keyboard😅 en hij kan super goed tekenen.

 

Ik hoop dat jullie goede tips hebben want ik ben ten einde raad🤣

Trouwens ik begin nu al met stressen omdat ik het in mei best druk ga krijgen, omdat ik ook al een andere verjaardag heb, ik heb keiveel toetsen in mei en over 2 weken zijn de herkansingen dus ja daarom.

 

Xx Meee


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Je kan ook kijken of je wat met hem kan doen zo als naar de bioscoop of iets wat leuk is om samen te doen.

Reputatie 1
Badge +1

Je kan ook kijken of je wat met hem kan doen zo als naar de bioscoop of iets wat leuk is om samen te doen.

Ja, ik zat al te kijken voor een bioscoopbon maar ik kom zelf nooit in de bios dus ik moet even kijken hoe ik dat ga doen. Maar bedankt voor de reactie

Reageer