Skip to main content


hiii antwoordgraag hier

Ik heb binnenkort 6 maanden een relatie met een heel leuk meisje alleen ik weet ni wat ik haar moet geven als we 6 maanden geven ik wil haar iets leuks geven iemand ideeën ????

mag van alles zijn

 

alvast bedankt

Wat sieraden, onder de €50 natuurlijk.


Sieraden zijn geen gek idee,  ik kan je helaas geen tips geven want dat is in strijd met forumregel 8a. :)

Verder is het sowieso al goed als je het niet vergeet.

Een goede bos bloemen is ook altijd leuk, maar wellicht niet helemaal de juiste leeftijdscategorie.


heeft ze bepaalde hobby’s of dingen die ze leuk vindt?


 ik kan je helaas geen tips geven want dat is in strijd met forumregel 8a. :)

Geen zorgen @eenanoniemejongen1 , zo flauw is de KT niet.

 

8. a. Reclame maken is niet toegestaan.

Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor (eigen) websites, bedrijfjes of commerciële producten. Een topic of reactie mag niet als enige doel hebben een product te promoten

Je mag dus best bepaalde producten aanraden of bespreken in je reacties en topics.
Ik gok dat ze er pas problemen mee hebben als je echt duidelijk.
Een on-topic voorbeeldje zou wel fijn zijn.

Als we het over sieraden hebben dan zou ik bijvoorbeeld Lucardi kunnen aanraden, omdat ik makkelijk een ketting voor mijn vriendin daar kon vinden. Dat was toevallig mijn lokale zaak voor sieraden, dus nu de winkels weer open zijn kun jij ook naar een lokale winkel of juwelier.

Dat moet wel OK zijn en eventueel nuttig voor deze TO.

Een paragraaf schrijven over hoe fantastisch de juwelen van Lucardi zijn, hoe mooi ze glanzen en de goede deals is niet echt goed. Als ik vervolgens deze link naar de website post kan ik makkelijk een waarschuwing krijgen.  (Dit zou een stuk grappiger zijn als je daadwerkelijk op de link zou klikken, maar dat hoeft natuurlijk niet)


Context is in ieder geval super belangrijk en de KT zal daar ook naar kijken. Als het gepast is kun je dus best het hebben over merken of websites. Zo vaak heb ik bol.com genoemd bij topics over het bestellen van condooms zonder problemen, maar ook winkels zoals Kruidvat.

 

Anyway…

Heb het erover met je vriendin, @Ikantwoordgraag .
Dan wordt het maar geen echte verrassing, maar dan kun je haar wel iets leuks geven.
Misschien kun je haar een leuk knuffelbeest geven of iets geks.
Zij weet niet hoeveel geld zoiets kan kosten, dus maak je vooral geen zorgen om het bedrag.
Misschien kun je dus iets min of meer gratis maken of geef je een fortuin uit.
Het gebaar is het belangrijkst.

Als je kunt koken of als je hulp kunt krijgen van een familielid dan kun je altijd een diner maken om het te vieren. Dat kost al wat moeite, wat iedereen toch zal waarderen?


@Ikantwoordgraag anders gewoon chocola, vindt elk meisje wel lekker


Heey,

Een van de leukste dingen die je kunt geven is een persoonlijk iets. Sieraden/chocolade is ook zeker altijd een optie, maar vind ik zelf wat meer standaard.

Je kunt bijvoorbeeld denken aan een zelf gemaakte kaart, waar je dan nog iets bijkoopt. Of je geeft bijvoorbeeld een leuke foto cadeau met een fotolijstje erbij. Dan heeft ze iets van jullie samen. Je kan ook afhankelijk van je budget kijken naar een dagje/avondje samen weg.
Er zijn echt wel genoeg mogelijkheden!

Groetjes,
Simply Me


Ik zou iets anders doen dan chocola, een beetje afgezaagd. Eerder iets dat echt bij de ander past!

 


Sieraden zijn geen gek idee,  ik kan je helaas geen tips geven want dat is in strijd met forumregel 8a. :)

Verder is het sowieso al goed als je het niet vergeet.

Een goede bos bloemen is ook altijd leuk, maar wellicht niet helemaal de juiste leeftijdscategorie.

Dankjewel voor je reactie ik heb nu wel wat ideeën 


 ik kan je helaas geen tips geven want dat is in strijd met forumregel 8a. :)

Geen zorgen @eenanoniemejongen1 , zo flauw is de KT niet.

 

8. a. Reclame maken is niet toegestaan.

Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor (eigen) websites, bedrijfjes of commerciële producten. Een topic of reactie mag niet als enige doel hebben een product te promoten

Je mag dus best bepaalde producten aanraden of bespreken in je reacties en topics.
Ik gok dat ze er pas problemen mee hebben als je echt duidelijk.
Een on-topic voorbeeldje zou wel fijn zijn.

Als we het over sieraden hebben dan zou ik bijvoorbeeld Lucardi kunnen aanraden, omdat ik makkelijk een ketting voor mijn vriendin daar kon vinden. Dat was toevallig mijn lokale zaak voor sieraden, dus nu de winkels weer open zijn kun jij ook naar een lokale winkel of juwelier.

Dat moet wel OK zijn en eventueel nuttig voor deze TO.

Een paragraaf schrijven over hoe fantastisch de juwelen van Lucardi zijn, hoe mooi ze glanzen en de goede deals is niet echt goed. Als ik vervolgens deze link naar de website post kan ik makkelijk een waarschuwing krijgen.  (Dit zou een stuk grappiger zijn als je daadwerkelijk op de link zou klikken, maar dat hoeft natuurlijk niet)


Context is in ieder geval super belangrijk en de KT zal daar ook naar kijken. Als het gepast is kun je dus best het hebben over merken of websites. Zo vaak heb ik bol.com genoemd bij topics over het bestellen van condooms zonder problemen, maar ook winkels zoals Kruidvat.

 

Anyway…

Heb het erover met je vriendin, @Ikantwoordgraag .
Dan wordt het maar geen echte verrassing, maar dan kun je haar wel iets leuks geven.
Misschien kun je haar een leuk knuffelbeest geven of iets geks.
Zij weet niet hoeveel geld zoiets kan kosten, dus maak je vooral geen zorgen om het bedrag.
Misschien kun je dus iets min of meer gratis maken of geef je een fortuin uit.
Het gebaar is het belangrijkst.

Als je kunt koken of als je hulp kunt krijgen van een familielid dan kun je altijd een diner maken om het te vieren. Dat kost al wat moeite, wat iedereen toch zal waarderen?

Ty voor je reactie ik heb hier veel aan gehad heb nu wat ideeën er voor bedankt :)

 

groetjes ikantwoordgraag 


Ik zou iets anders doen dan chocola, een beetje afgezaagd. Eerder iets dat echt bij de ander past!

 

Ja chocola was ik zelf ook al achter maar bedankt :)


Reageer