Vraag

wat moet ik doen met mijn crush


Badge

Heyo wanhopige jongen hier

Er is een meisje die ik heeel erg knap vind en ik heb ook streaks met haar maar ik weet niet wat ik moet doen om haar aandacht te krijgen. KAN IEMAND ME HELPEN

ben 15 btw


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon met haar snappen ipv alleen streaks. En dan misschien vragen of ze eens wil afspreken 

Badge

 maar wat moet ik dan zeggen ken dr niet eens goed das beetje random right

Badge

probeer een normaal gesprek te starten en haar wat beter te leren kennen, niet gelijk down bad zijn. bouw het langzaam op. zeg bv dat je je verveelde en ff wilde kijken of ze met je wilt praten zodat het ook niet suspicious is ineens snap je

Badge

Ook al eens gedaan maar ze appt me dan nooit terug

 

hoi hoii,

be bold! je weet niet wat zij van jou vindt, dus ik zou haar gewoon snappen en vragen om af te spreken. en dan gewoon jezelf zijn! als ze je dan niet wilt dan is ze het niet waard.

en als ze jou nooit terug appt, dan kan het zijn dat ze niet echt geïnteresseerd is. maar dit heeft niets met jou te maken! jij bent nog steeds hetzelfde geweldige persoon en remember; geen hand vol maar een land vol :)

hope this helps!
 

groet,
seabreezes

Badge

Ja ok maar ik kan toch niet zomaar zeggen yo terwijl ik dr nie echt ken

Badge +2

Ja ok maar ik kan toch niet zomaar zeggen yo terwijl ik dr nie echt ken

Zijn er wel vriendinnen van haar die je kent? Dan zou je een keer met hun kunnen afspreken en vragen of je crush ook meekomt

Badge

Ben ook een beetje pussy though

Badge

Ja ok maar ik kan toch niet zomaar zeggen yo terwijl ik dr nie echt ken

Zijn er wel vriendinnen van haar die je kent? Dan zou je een keer met hun kunnen afspreken en vragen of je crush ook meekomt

Nee niet echt

Max, je kan alles afkraken wat gezegd wordt, maar sommige dingen moet je nou eenmaal gewoon doen/proberen.

Hoevaak heb je haar al geappt? Als je dat al 10 keer gedaan heb en ze 10 keer je op ‘gelezen’ heb laten staan, dan betwijfel ik of het waard is om er tijd in te steken via die weg.

Je kan dan wel proberen om haar een keer in real life aan te spreken; alleen ‘hey’ is al prima, als ze dat ook negeert, dan ben ik bang dat ze simpelweg niet geïnteresseerd is. Gelukkig zijn er nog vele andere leuke meiden, dus je vindt uiteindelijk vast wel iemand.

Badge

Heyy,

Appen, snappen kan allemaal.. zit ze bij je in de klas op school? Dan kun je ook proberen om in de lessen dicht in haar buurt te zitten en een beetje te flirten. Je merkt vanzelf of ze dat leuk vind en erop reageert. 

Als ze niet in je klas zit is het natuurlijk een beetje moeilijk. 

Als ze niet op jouw appjes reageert is ze waarschijnlijk niet geïnteresseerd, sorry. Thats life!

Veel suc6 en er zijn duizenden andere leuke meisjes er zit er vast wel een voor je tussen!

Reageer