Vraag

Wat moet ik doen.. hij heeft een vriendin

  • 9 July 2020
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heehee,

Ik heb vroeger best kort geleden fix gehad met een jongen alleen het contact ging weg alleen hij zag me pas geleden fietsen en lachte echt heel cute naar me.

Ook iemand had me toegevoegd op snap en het zijn heel veel overeenkomsten alleen hij zegt da hij het nii was.

Maar ik had hem dus toegevoegd met een ander acc en ik zei knapperdd enzo dus 2 dagen later voegde hij me toe op me eigen acc en hebben we gwn tot half 4 in de nacht gesnapt en hij wilde ook chillen enz, hij vroeg of ik het was die knapperd had gezegd maar ik zei weer met me stomme kop nee😅 alleen het probleem is hij heeft een vriendin en zou me verwijderen als die bij hem is en hij heeftme dus gisteren verwijderd en idk wat ik moet doen... moet ik hem opnieuw toevoegen of afwachten totdat hij mij weer toevoegd want ik wil gwn de waarheid zeggen😅

Ik had dus gisteren een Gn snap gestuurd en die zie ik nu nii meer staan maar derest wel wat ik had gestuurd idk hoe het kan.

Alvast bedankt..


4 reacties

Hij heeft een vriendin. Je weet de waarheid al. Je moet het lekker laten gaan totdat hij single is, wat heb je aan een jongen die zegmaar vreemdgaat maar zodra zijn vriendin er achter komt je verwijderd en doet alsof je niet bestaat. Hij vindt jou minder leuk dan jij hem, en dat komt vooral omdat hij al een relatie heeft. Verspil je energie er niet aan aub, je krijgt er alleen maar verdriet van 

Hij heeft een vriendin. Je weet de waarheid al. Je moet het lekker laten gaan totdat hij single is, wat heb je aan een jongen die zegmaar vreemdgaat maar zodra zijn vriendin er achter komt je verwijderd en doet alsof je niet bestaat. Hij vindt jou minder leuk dan jij hem, en dat komt vooral omdat hij al een relatie heeft. Verspil je energie er niet aan aub, je krijgt er alleen maar verdriet van 

Oke bedankt!

Dus ik hoef hem dan ook niet toe te voegen ofs ma ik kan hem beter verwijderen toch?

Hij heeft een vriendin. Je weet de waarheid al. Je moet het lekker laten gaan totdat hij single is, wat heb je aan een jongen die zegmaar vreemdgaat maar zodra zijn vriendin er achter komt je verwijderd en doet alsof je niet bestaat. Hij vindt jou minder leuk dan jij hem, en dat komt vooral omdat hij al een relatie heeft. Verspil je energie er niet aan aub, je krijgt er alleen maar verdriet van 

Oke bedankt!

Dus ik hoef hem dan ook niet toe te voegen ofs ma ik kan hem beter verwijderen toch?

Dat is inderdaad wel het makkelijkste :) 

Hij heeft een vriendin. Je weet de waarheid al. Je moet het lekker laten gaan totdat hij single is, wat heb je aan een jongen die zegmaar vreemdgaat maar zodra zijn vriendin er achter komt je verwijderd en doet alsof je niet bestaat. Hij vindt jou minder leuk dan jij hem, en dat komt vooral omdat hij al een relatie heeft. Verspil je energie er niet aan aub, je krijgt er alleen maar verdriet van 

Oke bedankt!

Dus ik hoef hem dan ook niet toe te voegen ofs ma ik kan hem beter verwijderen toch?

Dat is inderdaad wel het makkelijkste :) 

Oke bedanktA

Reageer