Skip to main content

Hey 

dit is dus een update (best lang!!)

voordat het uit ging tussen mij en m’n vriend hadden we besloten al even uit elkaar te gaan maar wel samen te blijven appen etc(dit was voor ongeveer 4/5 dagen). Hieruit is gewoon gekomen dat alles hetzelfde was behalve dat ik wat minder dingen over hem te zeggen had en we wat minder praatte. Eigenlijk vond ik dat zelf ook fijn omdat ik dan ook meer tijd had voor mezelf, en hij vond het ook fijn omdat hij zich vrijer voelde. 

wat nu dus is , is dat hij het toch uit wil hebben (dus gister). Maar vandaag was het bijna weer hetzelfde als voorheengaande dagen en hebben we besloten om nog een keer af te spreken om goed afscheid te nemen. Ik heb hem gevraagd of we het dan gewoon niet zo konden houden, maar hij zegt dat hij geen relatie wilt. Wel zou hij eventueel vaker mij willen zien om dus of seks te hebben, te knuffelen of samen activiteiten te doen zoals winkelen of ergens een dagje samen uit.  Dus gewoon alle benefits van een relatie, zonder relatie. 

toen kwamen we er dus op om het zo te houden maar het niet officieel “aan” hebben. Dus een soort van friends with benefits maar dan eig gewoon een relatie?? Ik snap niet hoe ik het kan uitleggen. En hij heeft dus beloofd om als ik een lange tijd sh vrij ben, om dan weer terug te komen en om met mij te praten.  Hierdoor heb ik wel motivatie om dus mezelf geen pijn te doen, dat is wel een voordeel.

Ik snap niet wat ik er allemaal mee aan moet, want de dingen die hij irritant vond aan de relatie vind ik eigenlijk nu niet meer zo erg (omdat ik in de afgelopen dagen toch me heb gerealiseerd dat het niet zoveel effect heeft en ik me gewoon er fijn bij voel), maar hij wilt denk ik dat niet proberen en eig wil ik ook niet dit alles doen terwijl hij niet loyaal aan mij hoeft te zijn (want k neuk gewoon niet rond en wil een vast iets).  We zijn het er allebei mee eens, dat het beter gaat als het uit is of als we in persoon samen zijn.

ik weet niet hoe ik hem kan overhalen om hierover te denken want we hebben allebei nog het gevoel alsof we van elkaar houden enz, hij vindt het gewoon fijn dat ik minder over hem te zeggen heb zegt hij…

wat moet ik hiermee?? Het liefst wil ik dit natuurlijk maar ik wil ook dat hij loyaal blijft … 😞 ik zit in een groot dilemma hierdoor

Plus nog een ding

ik heb hem geadviseerd om hulp te zoeken maar dat wilt hij niet omdat hij niet met een vreemde wilt praten om zijn gevoelens, omdat hij dit überhaupt al lastig vindt tegen mensen waarmee hij wel goed is (zelfs bij mij, ookal probeer ik er zo goed mogelijk voor hem te zijn). Ik heb hem zelf aangeboden om er dus gewoon nog voor hem te zijn ookal zou het uitgaan, omdat ik zelf hulp zoek en hem dus ook kan begeleiden om zich beter te voelen en aan zichzelf te werken. Hij zei daarop dat hij mij niet wilt belasten, wat ik ook begrijp. Dus ik heb met hem gepraat en dus wat simpele vragen gesteld;

”hoe denk je dan jezelf te verbeteren?”

”heb je al een plan?”

”waarom zou je het niet fijn vinden om met een vreemde te praten?”

”je weet dat therapie ook is voor advies en niet alleen praten om gevoelens?”

”een professional kan jou helpen om jezelf te verbeteren”

”hoe wil je communiceren beter oefenen?”

”waarom voel je je mentaal slecht?”

hier kreeg ik allemaal vaag antwoord op en uiteindelijk werd hij boos omdat hij er niet over wou praten. Toen ben ik er maar over gestopt, maar ik wil het beste voor hem en ik denk dat het hem erg zou helpen. Maar ja ik kan hem niet forceren, maar k heb hem wel uitgelegd, dat hij ook zelf eraan moet werken en hulp moet zoeken als hij écht wilt veranderen en dat hij in zijn eentje niet van die rot gevoelens af komt als hij ze weg blijft stoppen. Weer boze reactie(“ik doe het allemaal zelf wel!”)

Maar ja tot zo ver de updates.. voor de rest heb ik de tijd genomen om m’n kamer op te ruimen 

xx

Hij zei dat hij er nog aan wilt denken maar uiteindelijk toch weer niet ofzo omdat hij zelf struggles heeft en dat snap ik maar het liefst wil ik hem helpen want ik geef hem echt letterlijk ALLES zij vraag alleen om loyaliteit 😓😓

xx

Reageer