Wat moet ik doen? Heb advies nodig aub!

  • 21 March 2020
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een jongen van 15 jaar en heb een leuke meid gevonden waar ik al een tijd contact mee heb en ik zou haar graag willen ontmoeten en haar lijkt het ook leuk. Alleen nu is het probleem dat we niet echt dichtbij elkaar wonen... :( Dus ik heb jullie hulp nodig van hoe en wat? Hebben jullie advies of zelf ervaringen? Laat het me aub weten zou heel fijn zijn! (Hoor ook graag tips over wat we dan zouden kunnen doen)

Gr. Anoniem


3 reacties

hoii John,

 

ik zelf heb geen ervaring, maar ik kan je hierbij wel wat op weg helpen denk ik.

Als je gaat, laat het iemand weten. Ga niet zomaar zonder te vertellen aan iemand uit jouw buurt.

Bel met die meid, weet wie ze is dat ze echt is.

en over dat het ver is zou ik zeg maar naar het midden gaan, dus  dat jullie ongeveer even gaan reizen. Daar is niks aan te doen gwn de bus of trem nemen,

Thanks, ja ik weet dat ze echt is gelukkig😂

Alleen m'n ouders weten het niet ben namelijk bang dat ze boos worden😒

Hey John,

Heb zelf ook in deze situatie gezeten, ik zou in ieder geval de eerste keer met een vriend gaan gewoon voor de zekerheid, heb ik ook gedaan en maakte het wel fijner want kon ik tegen mijn ouders zeggen dat ik bij haar was. Als je na die eerste keer afspreken haar echt leuk vind en je wilt mis iets met haar beginnen, zou ik het wel aan je ouders vertellen, tuurlijk mis worden ze boos, maar later zullen ze je waarschijnlijk wel begrijpen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, 

Groetjes

Reageer