Wat moet ik doen en wat kan ik verwachten in een verkering met een meisje?

  • 7 May 2020
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Badge

Hallo!

Misschien wordt dit een lange tekst maar ik wil alles compleet goed kunnen uitleggen.

Ik ben een jongen van 14,5 jaar oud, zit op atheneum 2 en heb nog nooit gezoend/relatie/verkering etc. gehad en heb daar dus ook nul ervaring mee. En nou is er een meisje in hetzelfde jaar als ik maar in een andere klas op dezelfde school waarvan ik bijna 100% zeker weet dat ze een crush op me heeft, dat meisje (laten we haar even Lee noemen) heeft een nicht die even oud is als Lee en die wel bij mij in de klas zit (laten we haar even Lau noemen). Met Lau was ik al een tijd bevriend en meestal in de pauzes (voor de corona-tijd) liepen Lee en Lau samen rond, dus ik zag haar al vaak en kletste ook wel gewoon met haar. En nu tijdens corona zitten we allemaal thuis en hebben wij met z'n vieren veel contact online Lee, Lau, een andere goede vriend (laten we die even Tim noemen) en ik. dan bellen we meestal met z'n vieren en praten we een beetje bij enzo. En toen een keer ging Tim via discord (dat is een soort whatsapp) dingen appen als 'uhm, heb jij al een crush?’ of 'zou je dat leuk vinden?’ Dus Tim had contact met iemands die me leuk vind en ging een soort van polshoogte nemen ofzo. Ik wist niet goed wat ik hiermee moest. Toen we een tijd later nog een keer gingen bellen ging Lee dingen zeggen tegen Lau en Muk via de telefoon terwijl ze wist dat ik er gewoon bij was en mee zat te bellen, toen zei ze dingen als: 'Zal ik het hem gewoon vertellen?’ of 'Ooooh, ik durf niet!’ etc, ik negeerde het een beetje en vond het nogal ongemakkelijk, maar toen had ik al wel door dat het om mij ging en was ik al helemaal zeker van toen ik per ongeluk vlarden van een gesprek opving dat niet voor mij bedoeld was.

Dus ik weet zeker dat Lee me leuk vindt, maar ik heb helemaal GEEN ervaaring hiermee, ik vind haar ook wel lief en aardig en misschien zelfs ook wel leuk..  maar wat als ze me vraagt? En als we dan überhaupt iets krijgen, wat kan ik dan verwachten en wat verwacht zij van mij? En ik weet ook niet goed of ze dit voor de grap doet of om er bij te horen ofzo of omdat ze me echt leuk vind. En als ze me echt leuk vind en we krijgen wat, verwacht ze dan al zoenen of sexuele dingen of tongen ofzo? zoals ik al zei, ik heb hier NUL ervaring mee.

Dus ik hoor heel graag adviezen en tips !!


1 reactie

Hey :smile:

Je zegt dat je geen ervaring hebt

Ik denk niet dat het een probleem zou zijn want als je in een relatie zit kan je haar ook gewoon vertellen dat je nog helemaal geen relatie heb gehad en dat je nu nog niet zeker weet of je haar leuk vindt is geen probleem je ziet van zelf wel of je haar leuk vindt op deze site vindt je alles wat je wilt weten over relatie en seks https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren

En je kan haar vragen als ze aangeeft je leuk te vinden of ze dit serieus meent en ik zie trouwens geen reden waarom ze dat zou doen:)

Doe trouwens geen dingen waar je je niet goed bij voelt het komt allemaal van zelf wel en als je in een relatie zit kan je dit gewoon aan haar aangeven!

Groetjes

Reageer