wat moet ik doen als ik te bang ben voor haar antwoord??

  • 15 March 2012
  • 13 reacties
  • 1178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit in de 1e en ik ben smoor op een chick uit de 2e.
Maar ik ben echt veelste bang om haar te vragen ik heb het aan mijn vrienden gevraagd maar die wisten ook niets.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
alvast bedankt

13 reacties

over het algemeen vinden 'chicks' uit de 2e bruggers niet zo geweldig, dus of je moet heel knap zijn en langer of je moet gewoon een meisje uit je eigen jaar zoeken. kent ze je eigenlijk wel?
over het algemeen vinden 'chicks' uit de 2e bruggers niet zo geweldig, dus of je moet heel knap zijn en langer of je moet gewoon een meisje uit je eigen jaar zoeken. kent ze je eigenlijk wel?
bedankt voor je reactie en ja ik ken haar
Hee jeboy0229,


Ik snap helemaal hoe je je voelt toen ik in de 1e zat was ik ook verliefd op een jongen uit de 2e.
Uiteindelijk is het uitgekomen en moest ik me rot schamen. Ik heb hier dus een slechte ervaring mee maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook moet ervaren.
Ten 1e zou ik het echt alleen vertellen aan vrienden waarvan je zeker weet dat ze het niet doorvertellen. Maar ja het is over het algemeen wel zo dat 2e klassers niet op brugklassers vallen en dat terwijl het leeftijdsverschil niet eens zo groot is. Maar het is over het algemeen als 2eklasser niet erg stoer om met een brugpieper te gaan. Niet omdat jij dan niet leuk bent maar omdat het toch een klas verschil is. Ik wil je niet ontmoedigen ofzo misschien is dit meisje wel anders en kan het haar allemaal niks schelen wat de rest ervan vind als zij jou leuk vind. Toch zou ik maar gewoon met haar blijven omgaan en afwachten wat er gebeurt. Je kan het ook vertellen maar misschien vind je het prettiger om eerst te zien dat ze misschien ook wel interesse in jou heeft. Ik hoop dat ik je niet heb verveeld met mijn lange verhaal ;P . Veel succes!

xxSylvana
Vaak zoeken meisjes een jongen die ouders is als haar. En meisjes vallen niet zo snel op bruggers. Als ik jou was zou ik het dus gewoon erbij laten en gewoon vrieden met haar zijn en als zij jou leuk vind dan heb je geluk.
Ga gewoon met haar om, beetj flirten en charmant doen... maar niet te opdringerig doen.

Dan kijk je of ze je ook begint leuk te vinden.
Mischien maak je nog wel kans als je heel knap bent of heel lief.
Of zoek gwn een meisje uit de brugklas die knap en lief is.
en die niet als een freak erbij loopt.


xxxx
ik ben bang voor t antwoord van mijn viendin maar da is iets anders...


gast.. je moet eerst vriende met haar worde leer haar kenne!
daarna moet je kijke wa ze doet en zegt...
en als jullie vaker leuke dinge gaan doen, bv zwemmen ofzo
dan vraag je nadien of ze t leuk vond en of ze da vaker wilde doen..
en dan vraag je gw of ze je leuk vind op meer vriende... zo ja dan vraag je haar zo nee dan zeg je gw: sorry dat dacht ik


werkte bij mij 😃
weet niet in hoeverre je haar kent.

maar als je vrienden met haar bent moet het toch mogelijk zijn eens met haar alleen te zijn.

en dan eerst misschien een algemene vraag zeggen van hoe zou jij reageren als een 1e klasser op jou is?

als ze zegt ga toch echt nooit met een brugger dan weet jij genoeg... en hoef je het niet te proberen.

als ze zegt als ik hem ook leuk vind dan maakt leeftijd,klas etc niet uit... kan je een kansje wagen.

succes
Bij mij op school zit ook iemand in de tweede die verkering heeft met een brugger. Je moet gwn een briefje naar haar schrijven.
de meeste lachen je uit als je ze vraagt want ze denken dan brugpieper.. dan gebeurd welleens bij mij op sgool.. maar je zei dat je haar al kent.. .. chill dat vaak met haar ens fleurt met haar mischien vraagt ze je zelf wel..



su6
okee serieus...

Ik ben onderhand al 17 en heb in dit schuitje gezeten.
en als ik 1 ding weet over het vmbo is dat het een ophoping is aan ego opbouwende kliekjes, die te bang zijn om zelf onderuit gehaald te worden.
Het vmbo is een plek met jongeren waar de hormonen bij door het lichaam gieren. Iedereen bemoeit zich met elkaar..

Maar serieus, als jij verder dan dat kan kijken, moet je eens een vent worde, en moed bij elkaar rapen.
en mijn stappenplan doen, Bij mij werkte hij tot nu toe altijd.
1. Get in the friendzone...
Als je meer tijd met haar doorbrengt zal ze je eerder ziet staan...
Tip: probeer dat zonder al haar vriendinnen en vrienden te doen, als ik iets van het vmbo heb geleerd is dat vrienden bemoeiallen zijn,
en geloof me dat werkt tegen
2. voel het contact aan.
Hoe meer contact hoe sterker de band, als het echt klikt, dan zul je zoveer raken. Zij zal jou opzoeken, en meer om je gaan geven.
Langzaam bij beetje zul je herkennen of ze je misschien wel ziet staan. Je begrijpt haar wereld onderhand al meer..
Zo kan je beter je kansen inschatten en weetje of het een poging waard is.

3. Creëer het sfeertje.
Denk je dat ze intresse in je heeft, GO FOR IT!!!
Probeer het gesprek een beetje soepel over relaties te laten gaan, en dan heel voorzichtig misschien op grappige wijze, laat merken dat je haar leuk vind.
Je hoeft het niet persee in 1 keer overduidelijk te laten weten, meiden hebben tijd nodig en houden niet van opdringerig gedrag.
Zo zal je vanzelf een antwoord terug krijgen, als het haar duidelijk is.
vergeet niet, een meid wil gewoon een kerel, die het echt vraagt! dus stel je zit in het gesprek, vraag het soepel..
dus niet te simpel en te kinderachtig van: van wil je verkering met me, nee, doe het stoer soepel, goh tja nou ik zie je eigenlijk wel zitten, en stiekem wil ik
eigenlijk wel met je....

Deze stappen hebben bij mij altijd grote hulp geboden,
denk aan msn, facebook, of andere chat dingen.
Via msn kan je best persoonlijke dingen aangaan bij sommige mensen...
maar onthoud, zorg dat je haar zo veel mogelijk alleen kan spreken.
vriendinnen erbij, moet kunnen, maar create some alone time....
succes ermee
heey gele beer
dat zijn goede tips maar over get in de friendzone meestal is het in de friendzone kom je er amper uit maar ik denk wel dat het vast gaat lukken 
so good luck
Denk het niet hoor, @justkeepsmiling 
je moet je natuurlijk niet gedragen alsof je haar broer zou zijn, maar je het is toch fijner als je een jongen/meisje zeer goed kent, dan pas kun je echt weten of je iets met die persoon zou willen,of beter: dan word je verliefd
maar als je een jongen twee keer hebt gezien en die vraagt "wil je verkering" vind ik dat echt een dikke NEE
Ik zou ook de stappen van gele beer volgen en als ze dan nee zegt dan is ze je niet waard

Reageer