Vraag

wat moet ik doen als een jongen mij niet ziet staan

  • 10 February 2021
  • 11 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy,

Ik zie sinds het begin van het nieuwe schooljaar een jongen rondlopen door de gangen, hij lijkt me heel aardig en is ook best wel knap. Maar ik durf echt niks tegen hem te zeggen omdat een paar vriendinnen van mij naar hem zijn toegeweest en hebben gezegt tegen hem dat ik hem leuk vind en dat hij mij moet toevoegen op snap. Maar hij zei dat hij dat niet gaat doen.

Duss wat moet ik nu gaan doen? want ik denk dat hij mij echt raar vind.


11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Zelf zeggen, wij jongens vinden het wel leuk als een meisje oprecht is en het zegt, dus niet stiekem gaat doen, de meeste jongens zijn ook echt kak in het opvangen van hints, dus zeg het tegen hem, wees wel klaar voor een gebroken hart, want er is een kans…... 

Flopflop14

Zelf zeggen, wij jongens vinden het wel leuk als een meisje oprecht is en het zegt, dus niet stiekem gaat doen, de meeste jongens zijn ook echt kak in het opvangen van hints, dus zeg het tegen hem, wees wel klaar voor een gebroken hart, want er is een kans…... 

Jaa je hebt gelijk maar hij is vaak met vrienden en zie hem alleen op school, en wat voor vraag moet ik dan stellen.

Reputatie 3
Badge +3

Zeg het niet waar zijn vrienden bij staan want dan is de drempel hoger voor jou en voor hem want er bestaat een kans dat hij dan 'niet’ oprecht is

 

De groeten

Zeg het niet waar zijn vrienden bij staan want dan is de drempel hoger voor jou en voor hem want er bestaat een kans dat hij dan 'niet’ oprecht is

 

De groeten

Kloptt maar ik weetniet wat ik tegen hem moet zegggen

Badge

Zeg het niet waar zijn vrienden bij staan want dan is de drempel hoger voor jou en voor hem want er bestaat een kans dat hij dan 'niet’ oprecht is

 

De groeten

Kloptt maar ik weetniet wat ik tegen hem moet zegggen

Toon gewoon dat je veel voor hem geeft en dan moet hij wel ja zegen maar wees niet te opdringerig. Speel een beetje hart to get, wees niet te makelijk te krijgen want anders wilt hij dat niet meer want een mens Geet altijt willen wat hij niet kan krijgen vorlal een kind puper. 

Badge

Dit is ook gewoon uit mijn eigen ervaring want er was een een mijsje die meteen het aan vroeg van wanner zij me Zach en ik zij toen née en als het kamp voorbij was was ik wel verliefd en dacht ik aan haar. 

En je moet ook nooit in de zemefde vriendenkring zitten da jij goet er over n'a kan denken. 

Zeg het niet waar zijn vrienden bij staan want dan is de drempel hoger voor jou en voor hem want er bestaat een kans dat hij dan 'niet’ oprecht is

 

De groeten

Kloptt maar ik weetniet wat ik tegen hem moet zegggen

Toon gewoon dat je veel voor hem geeft en dan moet hij wel ja zegen maar wees niet te opdringerig. Speel een beetje hart to get, wees niet te makelijk te krijgen want anders wilt hij dat niet meer want een mens Geet altijt willen wat hij niet kan krijgen vorlal een kind puper. 

Ja ik heb hemzegmaarnog nooit gesproken en ik weet niet hoe ik opp hem moet afstappen

Reputatie 3
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Ik denk want hij jou niet toegevoegd heeft op snap dat hij zelf onzeker is en meschien zelf op jou is waardoor hij dat niet meteen doet, durft. 

Heb jij al een verzoek Verzonden want dan gaat hij dat ook râper doen. 

Heyyy,

Ik zie sinds het begin van het nieuwe schooljaar een jongen rondlopen door de gangen, hij lijkt me heel aardig en is ook best wel knap. Maar ik durf echt niks tegen hem te zeggen omdat een paar vriendinnen van mij naar hem zijn toegeweest en hebben gezegt tegen hem dat ik hem leuk vind en dat hij mij moet toevoegen op snap. Maar hij zei dat hij dat niet gaat doen.

Duss wat moet ik nu gaan doen? want ik denk dat hij mij echt raar vind.

Ik denk want hij jou niet toegevoegd heeft op snap dat hij zelf onzeker is en meschien zelf op jou is waardoor hij dat niet meteen doet, durft. 

Heb jij al een verzoek Verzonden want dan gaat hij dat ook râper doen. 

Ja maar hij kent mij niet echt

Reputatie 3
Badge +4

Heyyy,

Ik zie sinds het begin van het nieuwe schooljaar een jongen rondlopen door de gangen, hij lijkt me heel aardig en is ook best wel knap. Maar ik durf echt niks tegen hem te zeggen omdat een paar vriendinnen van mij naar hem zijn toegeweest en hebben gezegt tegen hem dat ik hem leuk vind en dat hij mij moet toevoegen op snap. Maar hij zei dat hij dat niet gaat doen.

Duss wat moet ik nu gaan doen? want ik denk dat hij mij echt raar vind.

Ik denk want hij jou niet toegevoegd heeft op snap dat hij zelf onzeker is en meschien zelf op jou is waardoor hij dat niet meteen doet, durft. 

Heb jij al een verzoek Verzonden want dan gaat hij dat ook râper doen. 

Ja maar hij kent mij niet echt

Probeer hem te leren kennen maar die vooral niet je anders voor dan he bent want anders komt dat stom over terwijl je dat net goed bedoelt. Maar toon Tog dat je om hem geeft door iets spicaal te doen of geef hem een cadeau ofzo met eenbetekenis achter, (bv de série Lisa op vtm geeft iemand een agenda voofelke dag dan een blad.) je kunt zo iets doen en komt goed over ik ben ook een jonge dus, niet alle jongens zijn natuurlijk hetzelfde. 

-Onnodige quote verwijderd-

Awhh dankjevoor je tip♡

Reageer