Skip to main content

Hallo!

Twee vragen:

Ik ben een jongen, maar ik twijfel soms over wat mijn gender echt nu is. Ik voel me heel vaak een jongen, maar soms een meisje. 2 à 3 maanden geleden voelde ik me nog genderfluid.                        Wat moet ik doen?

2e vraag:

Ik ben al 3 à 4 maanden op een meisje uit mn klas. Ik zie haar heel vaak, we praten wel eens tijdens de les met elkaar, maar we hebben niet echt tijd om tijdens een uitvalles te praten. Dat komt omdat er elke keer wel eens iets tussenkomt. Ik wil erg graag met haar praten over mijn verliefdheid, maar dat lukt dus niet. Wat moet ik doen?

Hoi! Met dat eerste kan ik je niet echt helpen, heb er weinig verstand van. Maar ik denk dat het verstandigste is om gewoon geen labels/naampjes op je zelf te plakken. Jij bent gewoon jezelf en dat is ook goed. En met het meisje: zorg dat je haar snap of nummer krijgt en begin gewoon hierop met elkaar te praten. Gewoon over schoolzaken enzo, dan komt er vanzelf wel een gesprek. En zoek gewoon monent zoals pauzes, of buiten school om met haar te praten!

 

Hope this helps x


Reageer