Vraag

WAT MOET IK DOEN

  • 19 October 2023
  • 9 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyhey!

ik ben een meisje van 13, en zit nu in de tweede. ik heb echt een enorme crush op een jongen uit mijn klas, hoe weet ik of hij mij ook leuk vind? jongens, hoe laten jullie een meisje weten dat je haar leuk vind? ik krijg echt enorme mixed signals... HELP!

xx, Lizz


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lizzyyy 

Als hij vaakt naar je kijkt kan dat een teken zijn dat hij je knap vind, probeer met hem een gesprek aan te gaan. Zo kun je er ook achter komen of hij interesse heeft.
(ben een jongen, 14)
Geef mij gerust een update :)

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Lizzyyy 
Ik ben een jongen, 14 jaar oud.

Ik spreek niet voor alle jongens, maar als ik tekens geef dan zijn het de volgende:
Manieren zoeken om rond je te blijven, naar je kijken, proberen een gesprekje aan te gaan en hem aan te houden. 
Nou ben ik sociaal ongemakkelijk en heb ik ook sociale angst. Dus doe ik dit niet vaak.

Ik zou zeggen; Ga een gesprek aan. In het echt of via social media (Insta, snap, tiktok etc)
Als ie het gesprek aan gaat, dus ook echt reageert. Dan kan hij (misschien) interesse hebben.

Misschien kan je me wat meer info geven over de mixed signals? 

Fijne dag!
Groetjes,

Jelle

Reputatie 1
Badge

heyy @JelleB ,

heeeeeel erg bedankt voor je reactie! mixed signals: het ene moment superlief met me praten, lachen en me complimenteren, volgende moment gewoon negeren… 

xx, Lizz

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Lizzyyy 

Kijk, ik spreek nu uit mezelf. Ik weet niet of het zo voor hem is.
Maar als hij je negeert, is ie dan ook gwn alleen. Of is hij miss met zn vrienden?
Ik laat niet vaak zien wie ik leuk vind rondom mn vrienden, dat is het misschien?

En wat voor complimenten geeft hij je? 
Gaat het bvb over je persoonlijkheid? (Bvb; “je bent echt super aardig”, “je bent leuk om mee te praten” etc)
Of gaat het meer over je uiterlijk?  (Dit kan tekens geven dat hij aangetrokken is tot je)

Als je het durft, vraag het misschien? Als hij bvb leuk met je aan t praten is kan je hem vragen waarom hij de ene keer heel lief is en de andere keer heel distant. (Doe dit aub rustig. En niet straight to the point. Meestal hebben jongens die ik ken *ikzelf ook* moeite met hun gevoelens uiten. Omdat we vaak het gevoel krijgen dat onze gevoelens niet veel betekenen) 
Nou is dit duidelijk uit mijn standpunt, en ik kan niet 100% voor hem praten. 
Maar doe het rustig aan en wees respectvol over zijn gevoelens. Misschien is hij nerveus rondom je.

Hopelijk kan ik je hiermee helpen!
(sorry voor late reactie)

Fijne avond !

jaa dat is zoooo moeilijk! ik ben zelf een meisje van 13 jaar maar het klinkt vrij hc maar ik word door best veel jongens aantrekkelijk gevonden… ik zou als tip geven om de eerste stap(pen) te zetten! dat vinden ze top!! succes!

liefs, meis

Reputatie 1
Badge

heyyy @JelleB 

je bent geweldiggggg! superbedankt voor je comments,  je help echt! tjaaa, die complimenten gaan overal over. Kleding, haar, uiterlijk,innerlijk. en ja, als hij me negeert is hij idd vaak bij zijn vrienden. we hebben in de klas de hele tijd oogcontact en dan glimlacht hij. ook een teken????

xx, Lizz

Reputatie 5
Badge +1

Heyy @Lizzyyy 

Nou dat is best goed.
zoals ik al zei laat ik zelf niet vaak zien dat ik een crush heb rondom mijn vrienden.
Ik zou gewoon zelf proberen om wat contact op te zoeken met hem buiten school (als je dat nog niet hebt)
vraag bvb voor zn snap of nummer. Dan kan je gaan praten met hem. Probeer ook vaak het gesprek te starten met hem.
Ik heb zelf in “the talking stage” dat ik het gevoel krijg dat iemand me niet leuk vindt omdat ik vaak het gesprek start of moet bezig houden. Dus laat zeker ook zien dat jij wat in hem ziet!

Dat oogcontact en glimlachen is in mijn ogen een teken! 
Ik ben blij dat ik je kan helpen!

Groetjes,
Jelle

Reputatie 1
Badge

superbedankttttt, geweldig dit!!!

xx, Lizz

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben blij dat ik heb kunnen helpen!

En als er iets gebeurd en je wilt het delen, laat het me weten!
Het zou echt te gek zijn als jullie een stelletje worden!
 

Reageer