Vraag

wat moet ik doen?

  • 13 June 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb het laatst uitgemaakt met een vriendin. maar nu is een ander meisje op mijn pad gekomen ik weet dat ze mij leuk vind en ik vind haar ook leuk. Alleen is er een probleem: ze kent mijn ex! Ze WAS vriendinnen met haar dus ik weet niet of ik wel met haar een relatie kan nemen.


2 reacties

Hey Hey xx zoals je al zegt “was” ze kennen elkaar en ze “waren” bevriend. Alleen t moeilijke aan de situatie is dat jij het hebt uitgemaakt en niet zij. Want anders lijkt het miss alsof je het hebt uitgemaakt voor dat anderen meisje. Maar als jullie gevoelens voor elkaar hebben wie is je ex dan om tegen jou te kunnen zeggen nee dit mag niet. Ik zeg altijd maar zo: een ex is niet voor niks je ex. 
 

ik wens je sterkte. 
kusjes van mij 😘😘

Reputatie 1
Badge

Hey Hey xx zoals je al zegt “was” ze kennen elkaar en ze “waren” bevriend. Alleen t moeilijke aan de situatie is dat jij het hebt uitgemaakt en niet zij. Want anders lijkt het miss alsof je het hebt uitgemaakt voor dat anderen meisje. Maar als jullie gevoelens voor elkaar hebben wie is je ex dan om tegen jou te kunnen zeggen nee dit mag niet. Ik zeg altijd maar zo: een ex is niet voor niks je ex. 
 

ik wens je sterkte. 
kusjes van mij 😘😘

dankje!

Reageer