Vraag

Wat moet ik doen???

  • 21 February 2023
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyyyy

 

 

Ik vind dus een jongen leuk maar weet niet of ik hem moet vragen of niet, hij is niet per se de knapste ofz maar wel fucking aardig en doet ook geen domme dingen etc.. nu twijfel ik of ik ook naar uiterlijjk moet kijken en als ik m wil vragen hoe? want er zijn altijd wel anderen in de buurt...


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey @UnknownGirl2009 , als je hem echt leuk en aardig vindt enz. Moet je niet naar zijn uiterlijk kijken, een heel aardige jongen is meer waard dan een jongen die er beter uit ziet maar gemeen of irritant.

En als je hem zo aardig vindt moet je hem gwn vragen, als hij later met iemand anders krijgt maak jij nooit kans. Dus vraag hem gewoon, als je bang bent dat hij nee zeg is het niet erg. Je hebt het dan tenminste geprobeerd en je hebt niets te verliezen toch?, en als je echt iemand leuk vind ga er dan voor.

Als je dat een beetje spannend vindt of je denkt dat hij sws nee gaat zeggen, wordt dan eerst vrienden (of mischien ben je dat al)  met hem dan leert hij jou beter kennen en is de kans veel groter dat hij je leuk vindt omdat hij vaak met je omgaat en hij jou ook mischien leuk gaat vinden.

Ik hoop dat ik je kon helpen en veel suc6, groetjes sinasappelbroodje

Badge

Kijk nooit naar het uiterlijk! Het karakter is het aller belangrijkste!!!

Het gaat er om dat je zijn karakter leuk vind. Als dat zo is, kan je proberen goede vrienden te worden en dan wat te gaan afspreken. Na 2 weken goede vrienden zijn kan je misschien een beetje gaan vragen of hij iemand leuk vind.

Hou je ons een beetje op de hoogte hoe alles gaat? We willen altijd meer tips geven!
 

Reputatie 3
Badge +1

@Anonyminus  @sinasappelbroodje  ben nog niet echt ‘vrienden’, heb m wel op fb maar hij reageert nooit, te verlegen gok ik.. Hij zit bij me in de schoolbus dus zie m bijna iedere dag en ik merk gwn dat ik vrolijker word als ik naar m kijk enz..

 

Laat zeker nog meer weten!!

Reputatie 3
Badge +1

OMG hij heeft gereageerd op facebook en hebben nu al een startgesprek van 

Moi

Moi

Hgh

Goed

Haha moet ook he ;) 

 

Dikgedrukt is hij <3

 

beter word dit nog iets ofz

 

Reputatie 7
Badge +17

Goed begin. 😄 Misschien kun je hem wat over hemzelf vragen of zo. Krijg je misschien wat langere antwoorden.

Reageer