Vraag

wat moet ik doen?

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Hii

Er zit een leuke jongen in mijn klas, heel de klas weet dat ik een crush op hem heb trouwens. En zijn vrienden zitten in de les hem een beetje te plagen van ‘Kijk daar zit je crush/vriendin’ en ‘Hoe is het met je chickie (mijn naam)’. Als ik in de buurt ben roepen zijn vrienden wel eens mijn naam. Laatst gebeurde dat ook en toen ik omkeek zag ik mijn crush zijn vriend die mijn naam riep een beetje wegduwen en stompen enz. Ik weet dus dat ze over me praten in de les (stukje wat aan het begin was) en ik heb aan een goede vriend van mijn crush gevraagd wat er nou aan de hand is en waarom ze over me praten, nou hij heeft heel eerlijk antwoord gegeven en gezegd dat ze via via hebben gehoord dat ik mijn crush leuk vind en ze plagen hem er een beetje mee. Maar toen ik met die vriend stond te praten werd mijn crush helemaal rood! En vandaag, deed hij iets grappigs in de les (ik zat te kijken) en toen hij het grappige ding dus deed keek hij als eerst naar mij, dit gebeurde 2x! Maaarrrr….  Mijn vriendin heeft tijdje terug gevraagd of hij me leuk vind en hij zei ‘Nee is allemaal verzonnen’ maar ik heb via iemand gehoord dat hij had gezegd dat hij mij ook leuk vind. Ik krijg hele erge mixed feelings en het zit me ook echt dwars, kan iemand tips geven???


2 reacties

Badge

Ik vind het een beetje lastig want er zijn erg veel mensen die eigelijk allemaal wat anders zeggen dus ik denk dat het beste is om hem zelf te vragen wat hij eigenlijk van de situatie vind en wat hij van jou vind

Badge

Ik zou een vriend erop af sturen en vragen want als hij ja zegt is het gelukt en als hij nee zegt dan zeg je is een grapje

Reageer