Vraag

wat moet ik doen?

  • 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen 17 jaar en heb een relatie met mijn vriendin (14 jaar) de laatse tijd hadden we veel ruzie’s maar de laatse 2 weken ging alles weer goed. We kennen elkaar al bijna 1 jaar en zijn bijna 6 maanden samen. Soms is het moeilijk in onze relatie door omstandigheden.

 

gisteren ben ik met mijn vriendin gaan shoppen. In de bus deed ze al wat raar en zag ik via mijn ooghoeken dat ze een gesprek verwijderde op snap. Ik vroeg aan haar wie dat was maar ze zei gewoon “niemand” na het shoppen kreeg ze een snap binnen van een jongen die ik niet ken. Ik vroeg aan mijn vriendin wie het was en ze zei gewoon een jongen die een snap stuurt. Ik vroeg aan haar of ik de snap mocht zien maar ze zei opeens “nee waarom? We zijn nu met zijn 2tjes samen” en ik vroeg of ze iets te verbergen had. Na 15 minuten zagen om de snap te openen deed ze het toch, maar ik mocht niet meekijken van haar. Hierdoor werd ik boos en trok ik haar gsm uit haar handen, ik keek in hun chat (van mijn vriendin en de jongen) en ik zie allemaal foto's van haar die zij naar hem stuurt (mooie geposeerde foto’s) en ook fotos van de jongen, dan kwam ik er ook achter dat ze telkens elkaars foto’s opsloegen. Ik zei tegen haar dat ze moest zeggen dat ze geen cc meer wilt met de jonge via snap, waarop de jongen antwoorden “waarom?” Ik nam haar gsm en ik stuurde naar de jongen “ik heb een lief daarom wil ik geen cc meer” waarbij de jongen antwoorde “heu? Je hebt me nooit verteld dat je een lief hebt je zei dat je niemand had” en toen vloog ik uit op mijn vriendin. Ik stuur verder via haar telefoon naar de jongen “ik heb al 5 maanden een relatie?” Waarop de jongen weer antwoord “Als je in een relatie zit ben je wel echt niet goed bezig he….” Ik gad haar gsm terug en begon te huilen. Ze vertelde me dat dit niks moest voorstellen en dat haar beste vriendin die jongen ooit heeft toegevoegd. Ik geloofde er niks van en vroeg aan haar waarom ze alles dan zo verbergde, waarom ze zo mooie fotos van zichzelf stuurde, waarom de jongen niet eens weet dat ze met me samen is en dat die jongen zei dat ze niet loyaal is. Erna heb ik met haar beste vriendin gestuurd en ik vroeg “waarom heb je via mijn vriendin haar gsm zomaar een jongen toegevoegd” waarop haar beste vriendin antwoorde “dat heb ik nooit gedaan?” Dus mijn vriendin loog ALWEER….

even later vroeg ik aan haar beste vriendin of ze nog iets meer weet en ze zei “ja, ik heb eens in de klas gevraagd met wie ze stuurt waarop jouw vriendin toen zei dat het een lekkere jongen was” en ik voel me er slecht over….. ook heeft mijn vriendin zelf gezegd “ik vond de aandacht van die jongen gewoon leuk, wij hadden altijd ruzie de laatse tijd maar met aandacht bedoel ik niet de aandacht zoals wij hadden.” terwijl dit geen reden is om dit achter mijn rug te doen. 2 weken gelede heeft ze ook haar ex eens gestuurd omdat we ruzie hadden, maar dat had ze wel toegegeven. En tijdens onze fix heeft ze 1 jongen gekust…. Maar zoiets hoort ook niet, denk ik dan toch….

Ondanks alles wat ze me heeft aangedaan hou ik nog steeds van haar en zie ik haar graag, ik kan haar niet loslaten. Maar het is moeilijk…

 

Maar ik kan haar moeilijk vertrouwen wat ze ook zelf weet en ik weet niet wat ik nu moet doen… ik wil haar niet kwijt maar soms denk ik wel dat ze me te veel kwetst door dingen met andere jongens te doen…. Ik voel me bedrogen en onzeker hierdoor. We zijn al 2 dagen proberen te praten maar er blijft maar discussie komen…. Heeft iemand tips of kan iemand mij helpen uit deze situatie?

 

 

ps: sorry voor de typfouten

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

ik denkt niet dat je er iets aan kAn doen, en ik denk ook niet dat het veel beter word. Als je met dat gevoel nog steeds haar super leuk vind en je denkt dat je het aan kan dan gaje verder met je relatie,  en ander stop je er mee.(zou ik doen)

ik denkt niet dat je er iets aan kAn doen, en ik denk ook niet dat het veel beter word. Als je met dat gevoel nog steeds haar super leuk vind en je denkt dat je het aan kan dan gaje verder met je relatie,  en ander stop je er mee.(zou ik doen)

Bedankt voor je reactie! Ondertussen hebben we al gepraat over wat er is gebeurd… in het weekend als ik haar zie gaat ze alles eerlijk vertellen en vertel ik ook hoe ik mij voel.

nu nog afwachten…. Gelukkig zie ik wel in haar dat ze heel veel spijt heeft.

Reputatie 2
Badge +1

ik hoop dat het goed komt !!

Reageer