Vraag

Wat moet ik doen?

  • 23 June 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey hey, 

Ik ben een meisje van 16 Jaar. Ik heb op het werk een jongen ontmoet, en ik vind hem echt leuk. Hij vind mij ook leuk en hij weet ook dat ik hem leuk vind. 

We hebben naast werk nu twee keer afgesproken, maar er is nog niks gebeurd ofzo. Zelf ben ik vrij verlegen om iets te doen en ik weet ook niet zo goed hoe hij erin staat 

 

Wat moet ik doen?? 


1 reactie

Hoi

 

Je hebt een jongen leren kennen, jullie vinden elkaar leuk, maar je lijkt wat nerveus voor de volgende stap. 

 

In principe hoor ik te zeggen dat zoenen, knuffelen en alles verder nu geen optie is, wegens de corona-maatregelen. Jullie horen de anderhalve meter afstand te respecteren. Echter kan ik alvast tips geven voor wanneer de maatregelen versoepelen. 

 

Zou je graag overgaan tot meer, kan je proberen om voor de juiste sfeer te zorgen. Bekijk bijvoorbeeld samen een romantische film, of net horror, zodat jullie tegen elkaar aan kunnen kruipen uit angst, en dim de lichten wat. Zitten jullie dicht bij elkaar, zit de kans erin dat een van jullie initiatief zal durven nemen om te zoenen. 

 

Als zoenen zonder aankondiging je eng lijkt, kan het geen kwaad dit ter sprake te brengen. Vraag gerust of deze jongen toe is aan zoenen. Zo ja, weet je dat hij hier bereid toe is, en kunnen jullie overgaan tot “actie”. Is deze jongen hier nog niet klaar voor weet je dat ook weer, en kunnen jullie elkaar eerst wat beter leren kennen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer